Beantwoorden
Patty1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesbeest! Leesclubje starten? It's your fifth party! It's your fourth party!

Problemen met type 2200 na het bekijken youtube

ik heb een type 2200 aangekocht vorig jaar , deze is aangesloten op mijn smart tv Philips via hdmi, 

wanneer ik tv heb gekeken en ik ga naar you tube om daar wat te zien en na een tijd terug naar de box waar ik uiteraard de juiste bron selecteer

begint de box een heel eigen leven te lijden dwz , het kanaal stond bv op vtm dan gaat de box uit zich zelf naar tv gids - kijken - live kijken en zo begint dat steeds

terug op nieuw, ik heb dit ook gefilmd zodat er duidelijkheid is dat ik aan geen enkele afstandsbediening kom

hievoor heb ik al verschillende malen naar de technische dienst gebeld , die in jullie systeem niets abnormaal kunnen zien, ik heb zelfs de box al gaan omruilen maar het probleem blijft zich voordoen, uiteindelijk wordt de box gereset en dan doet ie het weer even.

Vroeger had ik een type 2100 en nooit dat probleem gehad.

Eergisteren was het weer van dat , binnen gebeld , gereset en men stelde voor om de box terug om te ruilen (wat volgens mij niet veel gaat oplossen)

een technieker kan geboekt worden maar kan betalend zijn , waar ik helemaal geen zin in heb, is er iemand die als iets dergelijks heeft voorgehad of

iets kan voorstellen om te proberen .mvg Patty

0 Likes
1 reactie
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2264
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Problemen met type 2200 na het bekijken youtube

Schakel CEC eens uit op de 2200. Ik veronderstel dat ge hebt over een digicorder AD2200


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes