Beantwoorden
Smood81
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Samsung Serif TV en CI+ module

Hoi iedereen,

 

Heb momenteel de Serif tv 40 inch besteld, reeds 2  interieurwinkels hebben

me bevestigd dat deze werkt met de CI+ module van telenet  aangezien verscheidene klanten

van hen deze gebruiken.  Wat ook de reden is dat ik deze kocht. Jullie lijst van compatible toestellen

voor CI+ module zegt wel het tegendeel?!

 

Is jullie lijst up te date? Zou hier graag een duidelijk antwoord over willen

aangezien dat de tv te mooi is om er een lelijke digicorder onder te plaasten.

 

serienummer van tv is: UE40LS001

 

Bedankt om dit alvast na te kijken.

 

Davy

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5236
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Samsung Serif TV en CI+ module

Bekijk deze discussie even. Het is niet omdat je toestel niet in de lijst staat dat tv met een kaartje (CI+) niet zou werken. Toestellen die in de lijst staan zouden zeker moeten werken. Maar een nicht van me heeft een Medion, dit merk staat nergens in de lijst, maar het kaartje werkt wél.

 

Het merk Samsung staat in de lijst, alleen het type niet. Maar dat wil dus niet per se zeggen dat het niet werkt. Je zegt zelf al dat het bevestigd werd dat dit type 'tv met een kaartje' ondersteunt. Dus het werkt.

 

Je kan eens telefonisch navraag doen bij de Helpdesk of via Telenet Facebook/Twitter, maar daar ga je volgens mij gewoon de reactie krijgen dat zij niet 100% kunnen garanderen dat het zal werken.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (2)
Smood81
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Samsung Serif TV en CI+ module

Dankjewel, klopt inderdaad. Ze garanderen het niet. Vreemd dat noch samsung, noch telenet het kan garanderen. Terwijl een interieurzaak het wel kan.
Bedankt alvast
0 Likes