Beantwoorden
George_
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Samsung vraagt altijd naar Ci+ module?

Goede middag alle,

Ik heb sinds enkele weken een Samsung Qled, kortom alles werkt goed en heeft alles is goed automatisch ingesteld zoals Blu-ray, Apple Tv en de Digicorder (laatste model Telenet)

Maar als ik gewoon naar Tv wil kijken kan ik maar enkele posten zien en bij de andere vraagt de Samsung altijd naar een Ci+ module???

Daar ik  gewoon bijwijze mijn Sony Bravia heb afgekoppeld en op de zelfde kabels de Samsung heb aangesloten en eerder dat probleem nooit heb ondervonden lijkt me dit op een instelling?

Samsung reageert dat ik een Ci+ module moet aanschaffen bij mijn provider en na de reactie dat ik een Digicorder al heb via Telenet en hun reactie "instelling" 

Dus bijdeze graag help?

 

Alvast bedankt,

George

Tags (1)
0 Likes
17 reacties
George_
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
YEAH! CAPSLOCK DAY! On a roll... Dat loopt vlotjes. Handje vol!

Samsung vraagt altijd naar Ci+ module?

@Wheng, neen natuurlijk niet! Maar het is lastig wanneer je er geen erg in hebt 🙂 

Bedankt Wheng 🙂 

Nathalievh78
Freshman Alleslezer
Berichten: 2
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Samsung vraagt altijd naar Ci+ module?

Wij hebben zelfde prpblpro. Willen analoog kijken. Maar hoe stel je dit in. Het is niet de bedoeling digitaal te kijken op dit toestel(in eerste instantie). Wie kan helpen?

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Samsung vraagt altijd naar Ci+ module?

Je moet een antennekabel in je tv steken. Het andere eind van die kabel moet rechtstreeks of onrechtstreeks via een antennestopcontact, in de nui steken (dat is het eerste bakje waar de kabel binnenkomt). 

Je moet vervolgens op je tv de kanalen zoeken ( zie hiervoor de handleiding van je tv).
_____________________________________
In het land der blinden is eenoog koning.

0 Likes