Beantwoorden
dauwem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Selfstart rood kruisje

Beste, na de overstap naar WIGO (zakelijk), vanuit FLUO, een decoder gaan halen bij een telenetcenter. Thuisgekomen, geinstalleerd, komt op het scherm activatie kan tot 60min duren (stap 3 vd 3). Maar ik krijg geen verdere opties, ik wacht al ruim 90min.  Dan maar via de homeknop naar instellingen, voor de selfstart. Tevergeefs, na het ingeven van mijn klantennummer, kan ik DTXXXXXXX niet aanvinken. Via de pc hetzelfde verhaal, hier zie ik dan een rood kruisje naast waar ik normaal moet aanvinken.
Wat doe ik mis, of wat is er mis?

Alle hulp welkom Gefrustreerde smiley

3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Selfstart rood kruisje

Center contacteren en ze nog eens de nummers laten nakijken en eventueel herpairen. Kan al veel helpen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
dauwem
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Goed gevonden! Primeur! It's your third party! It's your second party!

Selfstart rood kruisje

Daarnet gedaan, blijkbaar geen kabelTV actief hier. Bizaar met al maanden internetklant. Maar goed, technieker komt, en moet er zelf niet voor thuis zijn. Hup naar 25 oktober 

😉

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Selfstart rood kruisje

Ja, je kunt internetklant zijn zonder actief (TV) kabelsignaal. Daarvoor moet een technieker langskomen om die filter er tussenuit te halen op straat. Raar dat ze dat niet meteen gezien hadden bij het afhalen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.