Beantwoorden
Karo2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Signaalswitch Medion (analoog naar digitaal signaal)

Hallo,

 

Ik heb een TV van het merk Medion P15018 (MD 30535) Nu heb ik proberen de digitale zenders te scannen, maar dit lukt mij niet. De TV hangt rechtstreeks met een snoer aangesloten aan de kabel (die binnenkomt van buiten het huis).

Ik heb de instructies op telenet kanaalswitch gevolgd maar hiermee lukt het niet.

Kan iemand mij helpen en de instructies geven om deze TV in te stellen zodat ik het digitaal signaal ontvang?
Alvast bedankt!

0 Likes
4 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Signaalswitch Medion (analoog naar digitaal signaal)

Deze TV heeft geen DVB-C tuner en kan dus zelf geen digitale TV van de kabel ontvangen. Je bent dus aangewezen op een externe box en deze aansluiten via een HDMI.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Signaalswitch Medion (analoog naar digitaal signaal)

start de tv vanaf de fabrieksinstelling op en volg deze uitleg

https://www.netweters.be/t5/Hardware-instellingen/Switch-analoog-naar-digitaal-tv/td-p/80901

 

0 Likes
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2678
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Signaalswitch Medion (analoog naar digitaal signaal)

digitaal.png

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Signaalswitch Medion (analoog naar digitaal signaal)

@luc55   Als deze tv geen dvb c tuner heeft zal een reset naar fabrieksinstellingen niet helpen. Hij heeft wel een dvb t tuner maar daar ben je weinig mee. Zoals @Janneke_Dust  is het wel mogelijk om een digibox of digicorder aan te sluiten.

 

 

 


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.