Beantwoorden
Phil_9060
Freshman Weetjesweter
Berichten: 12
Twee handen vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Mooi, mooi!

Signaalswitch: geen radio meer via de tv-kabel

Dit weekend was een zwart weekend voor mij. Ja ik heb geen radio meer. Het bedrijf telenet  heeft voor mij ,en ik ken er nog een paar, een deuk in vertrouwen gekregen. Ik heb geen muziek meer. Ik mis het. Ik heb door een toestel uit de jaren 50 (een onnozele draadantenne) enkel op mijn terras buiten ontvangst. In de living = geen ontvangst, en mijn bureel = geen ontvangst, een slaapkamers en badkamer gestuurd met dubbel timer = geen ontvangs. 

Ik heb meermaals gebeld naar telenet klantendienst en steeds opnieuw : een zielige medewerker die enkel een antenne kan opsturen of opgewekt tracht een bakje te verkopen voor 50 euro in promotie. Ik ben nu wel overtuigd dat het schijnheilig is bedoeld. Om mezelf te straffen heb ik besloten om over te stappen naar Orange love trio is voldoende voor mij. Als het lukt met Orange spaar ik 10 euro per maand uit. Kan ik overal nieuwe dab+ muziekinstallaties kopen. het zal me ongeveer 1000euro kosten + een buitenantenne. Ik heb het meegemaakt dat alle tv antennes verdwenen uit het straatbeeld. Ik heb nooit gedacht dat we erop nieuw zouden moeten installeren. Telenet heeft zelfs getracht door een gratis antenne op te sturen haar een duurder abonnement aan te smeren. Niet gelukt. Zij stapt over op Proximux. Goe bezig moedertje van +80jaar. Allee kwas zo blij met telenet, niets is voor eeuwig. groeten

0 Likes
30 reacties
luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2711
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Signaalswitch: geen radio meer via de tv-kabel

als je de  vistron gebruikt zal er 3 nodig hebben bij 1 stuk zal je kabels moeten trekken om geluid op de andere plaatsen te krijgen vdr 210 . (2).png

 

0 Likes