Problemen met installatie Cl+ module na verhuis
Hallo, ik heb sinds een jaar een Samsung smart tv met cl+ module, waar ik nooit problemen mee heb gehad. Vorige week ben ik verhuisd, en heb het kaartje voor alle veiligheid uit mijn tv getrokken. De installateur van Telenet heeft dan alles netjes aangesloten op mijn nieuw adres. Blijkt dat ik geen enkele zender meer kan ontvangen op dit toestel. Ik heb dan ook de installatieprocedure opnieuw doorlopen, alle settings juist gezet, en hoofdprobleem is dat de tv geen enkele digitale zender meer vindt ( dus tijdens de installatie, vooraleer ik de cl+ module in de tv mag steken). Ik heb vanalles geprobeerd, zelfs de tv gereset, maar bij het zoeken naar digitale zenders is het resultaat "0 zenders gevonden, controleer de aansluiting"... de coax is goed aangesloten, want deze vindt hij....ik heb als test ook eens een paar zenders analoog gezocht, en hij vindt er 10, wel ZEER erbarmelijke kwaliteit. Zou mijn kaartje dan toch OPNIEUW moet geactiveerd worden, of ligt het aan iets anders? Hopelijk vinden jullie een oplossing voor mij....
Opgelost! Ga naar oplossing.
- Labels:
-
CI+ module
-
instellingen