Beantwoorden
jaak27
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Signaalswitch op Sony KDL-40Z4500 lukt niet

Ik heb een Sony KDL-40Z4500 van 4/2009.

Gezien analoog zal stoppen probeer ik posten te vinden via digitaal en de instructies gegeven door Telenet op 290Mhz ingesteld enz.

De TV vindt niets ook niet op automatisch zoeken.

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) I vorige titel: Digitale TV

 

 

0 Likes
33 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Signaalswitch op Sony KDL-40Z4500 lukt niet

@Ex-Netweter 

Als je uw tv afstelt met netwerk- id 22 en frequentie 322000 MHz heb zijn alle zenders ingested in uw tv. Daarvan kan je er drie effectief zien zonder ci+, op alle andere krijg je een melding. Zonder kaartje kan je van alle zenders de programmagids zien. Met actief ci+ kaartje wordt minimaal het basispakket ontsluierd. Als je op je tv extra paketten neemt kan je die ook zien.

 

Als je afstelt op netwerk-id 32 en frequentie 290000 MHz dan heb je enkel en alleen het zogenaamde compact signaal, zelfs al sreek je een actieve CI+ van Telenet in je tv. 

 

Als je een volledige scan doet kan je mogelijk (hangt af van tv toestel) alles hebben van netwerk-id 22 en van 32.

 

luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2675
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Signaalswitch op Sony KDL-40Z4500 lukt niet

de foto dat ik getoond heb is ook een sony met een tv kaart stond ook niet op de lijst de foto heb getrokken de dag dat ik tv verkocht heb op internet om nieuwer model te kopen dus de lijst moet je niet altijd volgen ken je niemand die een kaart heeft om even te lenen om te testen maar je zal altijd eerst de kanalen moet in lezen en dan pas de kaart in cam steken om beeld te krijgen

0 Likes
jaak27
Professional Weetjesweter
Berichten: 43
On a roll... Handje vol! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Signaalswitch op Sony KDL-40Z4500 lukt niet

Bedankt, Janne_man.

Als land kon ik een streepje kiezen, dus geen land (ik heb al Nederland en Zweden geprobeerd), ik kan ook de frequentie kiezen, zoals vorige suggesties nam ik 299000 nu zeg je 322000.

Maar ik zie op google dat het aanbod van TV kanalen via DVB-C ook beperkt is. 

Dus een Telenet kaartje zou de oplossing zijn, maar ik vrees dat 'service only' wel degelijk zal kloppen. Mijn zoon heeft een kaartje, ik probeer het daar eens mee.

Ik denk dat we hiermee kunnen afsluiten.

Bedankt iedereen voor de hulp. Netweters zijn nuttig.

Mijn DAP+ probleem met de Telenet omvormer konden jullie niet oplossen maar ik heb mijn geld teruggekregen met een vergoeding.

Top van Telenet.

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5198
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Signaalswitch op Sony KDL-40Z4500 lukt niet

@jaak27 

Ik geef twee verschillende mogelijkheden in functie van wat je juist wil:

  1. Je wil gewoon het vervangende signaal hebben van de analoge tv, dan scan je met netwer-id 32 en frequentie 290ààà (ik veronderstel dat je 299000 een tikfout is)
  2. Je wil kijken met een CI+, dan is het netwerk-id 22 en frequentie 322000