Beantwoorden
INE
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
Tien op tien! Handje vol! Twee handen vol! Leesbeest!

TV kijken zonder decoder nog mogelijk na signaalswitch?

Binnenkort verdwijnt analoge TV
Hele tijd geleden kreeg ik twee keer een ander antwoord via bellen naar telenet
Enkel het tweede telefoontje was voor mij bevredigend

Mijn vraag was kan ik TV kijken zonder digibox zonder een of ander abonnement zonder kabel, zonder tv kaartje, als de analoge tv weg gaat
Het eerste antwoord was neen
Het tweede antwoord van een andere persoon (tweede telefoontje) was Ja, maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen. Je kan gewoon de zenders zo vinden zonder kabel zonder digibox en zonder kaartje in je Tv te stoppen. Die persoon zei verder dat je instructies op de telenet pagina kunt vinden daarvoor, of dat juist is weet ik niet heb dat nog niet getest omdat er momenteel nog analoge tv is, dus wacht ik liever, maar ik wil het wel graag weten hoe het zit....
Dus mijn vraag:
Klopt die laatste uitleg.
Kan ik dus wanneer men de analoge tv in mijn buurt afschakelt tv blijven kijken zonder digibox zonder extra kaartje in mijn Tv te moeten stoppen zonder een of ander abonnement.

Alvast dank aan iedereen voor een antwoordje

0 Likes
15 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV kijken zonder decoder nog mogelijk na signaalswitch?

@DaanV  Volgens de fiche waarvan ik de link heb doorgestuurd is DVB-C aanwezig en coax aansluiting ook, dus zou het moeten lukken. Dat het een einde reeks is doet er eigenlijk niet toe. Maar veel Tv's in dat formaat maken ze niet meer.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.