Beantwoorden
Stephen3108
Experienced Beetjesweter
Berichten: 7
Netjes! Primeur! Pageturner! It's your third party!

Televisie afstellen met coax kabel

Hallo,

 

Waar vind ik de instructies om mijn Philips televisie af te stellen dat hij via coax aansluiting de Telenet zenders ontvangt.

Dit is voor onze 2de tv op de slaapkamer.

 

 

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 512
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!
hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Televisie afstellen met coax kabel

Indien internet (wifi) mogelijkheid op slpk? ziehier... https://toestellen.telenet.be/chromecast-with-google-tv-nl-be-at-ch-tn-2124782.html

0 Likes
hondaboy
Experienced Meerweter
Berichten: 93
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Televisie afstellen met coax kabel

Indien geen wifi beschikbaar maar enkel ethernet... https://store.google.com/product/chromecast_ethernet_adapter_gen_2?hl=nl

0 Likes
flip1953
Experienced Allesweter
Berichten: 1602
Champagne, lezer van het jaar! Hallo zeg! Wat weet jij niet? Applaus voor jezelf! Straf. Héél straf!

Televisie afstellen met coax kabel




@Stephen3108  schreef:

Waar vind ik de instructies om mijn Philips televisie af te stellen dat hij via coax aansluiting de Telenet zenders ontvangt.

Dit is voor onze 2de tv op de slaapkamer.


Er zijn 2 manieren om TV te kijken via coax op een 2de tv (zonder digicorder of TV-box):

  1. Ofwel via een CI+ kaartje: je betaalt éénmalig 69 EUR, en je krijgt alle zenders (80-tal) van het basisaanbod.
  2. Ofwel via het Compact Signaal (zie post hierboven), en je krijgt een 20-tal zenders (het vroegere analoge aanbod).

Of mèt digicoder of TV-Box.

  • als je een netwerkaansluiting hebt op de slaapkamer kan je een 2de digicorder of TV-Box huren. Eventueel via een Powerline set.
  • als je WiFi hebt op de slaapkamer kan je een TV-Box aansluiten.
  • zonder netwerk of WiFi kan je wel een 2de digicorder gebruiken, maar niet interactief (je kan bv niet de opnames vanop de 1ste digicorder bekijken).

En als laatste oplossing kan je nog altijd casten via één van de Apps (Telenet TV App of Yelo App), naargelang je een TV-Box of digicorder hebt als eerste toestel.

0 Likes