24802
netweters
|
152792
antwoorden
|
20740
vragen
|
Sinds maandag werkt Terugkijk TV niet meer. We krijgen steeds foutmelding VSTP3000, en dit zowel op onze Digicorder als op onze Digibox.
Contact nemen met Telenet is momenteel een nachtmerrie. Contactformulier werkt niet meer, op WhatsApp komt ook geen reactie. Als je de helpdesk aan de telefoon wil krijgen, heb je echt wel veel geduld nodig. Vanmorgen eindelijk gelukt na 20 minuten in wacht gestaan te hebben.
Omdat ik belde vanuit de wagen kon de medewerker geen testen doen, maar volgens haar zou het probleem bij het TV toestel kunnen zitten... Het werkt al jaren zonder probleem en er is niets veranderd aan toestellen, decoders of netwerk!
Ik vermoed dat het probleem bij de servers van Telenet moet zitten. Vrijdag komt een technieker langs. Ik ben benieuwd...
Nog iemand met hetzelfde probleem?
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Terugkijk-TV werkt niet meer. Foutmelding VSTP3000
De VSTP3000-foutmelding betekent inderdaad een probleem met servers op het Telenet-netwerk.
Op slinkse wijze beweren dat de fout bij de klant ligt, is een aangeleerd trucje van de klantendienstmedewerker om het gesprek te kunnen beëindigen. De technieker zal vrijdag in een paar minuten kunnen vastellen dat het probleem ondertussen wonderlijk verdwenen is of de fout bij Telenet ligt.
"maar volgens haar zou het probleem bij het TV toestel kunnen zitten"
Man, man, man,
de support is tegenwoordig een echte ramp.
Moeilijk binnen te geraken en dan krijg je een incompetentie pipo aan de lijn.
Wat heeft je TV toestel te maken met terugkijk TV!
Zelf meegemaakt:
"ja meneer, ik hoor dat u er meer van kent dan ikzelf. ....."
Je kan als test digicorder digibox 5 min zonder stroom zetten en ook met modem doe je dit
laat alles rustig opstarten
Neen, @luc55 dat gaat niet helpen.
VSTP3000 is een probleem met de servers op het Telenet-netwerk.