Beantwoorden
FrankV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Teufel Cinebar 11 kan niet met afstandsbediening?

Ik kan mijn splinternieuwe cinebar 11 soundbar niet met de Telenet TV box afstandsbediening bedienen, enig idee waarom, het merk Teufel staat nochtans in de lijst, heb al automatisch en handmatig geprobeerd. Bij mijn vorige soundbar, een Denon, ging het vanzelf. Iemand ervaring mee?

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter
 

Teufel Cinebar 11 kan niet met afstandsbediening?

Vermoedelijk zit dit type soundbar niet in de database van de Telenet TV-box. De ontwikkelaar van de Telenet TV-box, Liberty Global, is nogal traag met het toevoegen van nieuwe modellen.

Een andere universele afstandsbediening gebruiken die zowel de Telenet TV-box en de Teufel Cinebar 11 ondersteunt of waarbij onbekende toestellen gemakkelijk door de fabrikant of jezelf kunnen toegevoegd worden is een oplossing.

Je neemt best ook eens contact op met Teufel om dit probleem te melden.

0 Likes
FrankV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Teufel Cinebar 11 kan niet met afstandsbediening?

Hey Raf, dank voor je antwoord. Had telenet helpdesk al aan de lijn en zij kunnen geeneens zien of mijn type soundbar wel degelijk in de lijst zou moeten staan. Misschien kan ik Liberty Global eens bellen. Andere afstandsbediening kopen kan een optie zijn maar die telenet afstandsbediening is net handig met voice en volledig afgestemd op telenet gebruik. Bestaan er afstandsbedieningen die alles overnemen, ook telenet gebruik?

0 Likes
Ex-Netweter
 

Teufel Cinebar 11 kan niet met afstandsbediening?

Neen, Telenet is je enige aanspreekpunt voor de Telenet TV-box. Als je niet tevreden bent over je contact met de Telenet-klantendienst, kan je altijd een klacht indienen: https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/ik-heb-een-klacht-over-telenet-waar-kan-ik-terecht/

Als de Telenet TV-box niet aan je verwachtingen voldoet, dan is dat jammer en kan je eens rondkijken naar iets anders.

Met een universele afstandsbediening zal je alle functies kunnen bedienen behalve stembediening. Merken zijn bijvoorbeeld Ruwido en One For All.

Kijk eerst eens na of de afstandsbediening van je tv-toestel misschien een universele afstandsbediening is. Mogelijks kan je die instellen voor gebruik met je soundbar en tv-decoder. Check de handleiding.

FrankV
Freshman Weetjesweter
Berichten: 10
Verander-je-wachtwoord-dag Netjes! Mooi, mooi! Primeur!

Teufel Cinebar 11 kan niet met afstandsbediening?

Dag Raf, ik ben wel tevreden over de klantendienst, vroeg me enkel af of er een lijst is van compatibele soundbars en die konden ze me niet  geven. Uw antwoord is wel heel rechtdoor, ik ben wel tevreden met mijn TV box hoor. Ik zou gewoon graag willen dat de Teufel Cinebar 11 wordt toegevoegd aan de compatibele soundbars en vraag me af wie dat zou kunnen regelen.