24776
netweters
|
152627
antwoorden
|
20723
vragen
|
Beste
graag zou ik binnenkort een tv installeren achteraan in onze tuin... dit over een afstand van 50m. Echter ben ik klant bij telenet en beschik ik niet over een coax kabel achteraan. Probleem is dat dit nodig is om een extra digicorder aan te sluiten.
hierdoor kwam ik op het idee om via apple tv of chromecast gewoon naar de site te surfen van yelotv.be en via mijn login over wifi te kijken, nu blijkt dit ook geblokkeerd te zijn.
de enige optie dit ik nog niet teste is de lightning hdmi adapter via iphone. Iemand een idee of dit wel werkt?? ( hdmi kabel aansluiten aan iphone en dan scherm gwn dupliceren).
wat kan er eventueel nog als oplossing om te vermijden dat ik mijn oprit moet uitbreken om via garage langs de woning in mijn tuinhuis te taken?
alvast bedankt
mvg
sven
Dacht ik ook, is idem als iphone via hdmi aansluiten.... echter kan ik nergens bevestiging vinden dat dit werkt😬 En 60euro voor een kabel dit het misschien toch niet doet is jammer he
60 euro? Dat is een dure kabel. Ik heb al eens een laptop op een tv verbonden met hdmi en via yelo gekeken en dat werkte. Verwacht dan wel geen mooie kwaliteit he. Je hebt toch nog wel een hdmikabel liggen om te proberen?
@Ex-Netweter schreef:
hierdoor kwam ik op het idee om via apple tv of chromecast gewoon naar de site te surfen van yelotv.be en via mijn login over wifi te kijken, nu blijkt dit ook geblokkeerd te zijn.
Zou dit normaal niet moeten werken? Welke wifi gebruikte je? Die van je eigen ? Via Wifree is dit geblokkeerd dacht ik...