Beantwoorden
TomR
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Tweede tv : met digibox of digicorder ?

Ik zou een tweede tv willen aansluiten en heb hiervoor al een coax en netwerkverbinding.

Wat zijn de extra voordelen om bij de tweede tv een digicorder te plaatsen ipv een digibox ?

 

Alvast bedankt.

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7785
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Tweede tv : met digibox of digicorder ?

Dat je op beide digicorders kunt opnemen en ze vanaf beide kunt bekijken. Als je een veelkijker bent is het natuurlijk leuk om 4 programma's te kunnen opnemen terwijl je er naar 2 aan het kijken bent. Zo mis je (bina) niets. Smiley LOL

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TomR
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Tweede tv : met digibox of digicorder ?

Het is inderdaad handig. De capaciteit van de harddisk van de digicorder valt voor mij persoonlijk een beetje tegen als je een paar weken vakantie wil overbruggen. Zeker met kinderen die hun favoriete reeksen niet kunnen missen;

Nu ik een tweede digicorder heb, heb ik ook twee keer zoveel plaats. Het speelt geen rol op welk toestel het is opgenomen, de opnames krijg je op beide digicorders te zien.

0 Likes