Beantwoorden
Manoewne
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Alles op zijn plek! Netjes! En we zijn vertrokken! Hi there!

Vergoeding decoder aan restwaarde

Hi Netweters

Ik ben jullie platform al volledig beginnen uitpluizen op dit onderwerp maar een antwoord op mijn vraag heb ik nog niet gevonden. 
Wij zijn al jaaaaren klant bij Telenet, amper problemen gehad. De laatste tijd komen er toch wel wat haperingen naar boven maar daar gaat het nu niet over.

 

Wij keken zonet naar onze factuur voor deze maand. Van €50 naar €350. 
Wij werden omver geblazen. Helemaal in shock. 
Toen ik naar de factuur ging kijken zag ik staan ‘eenmalige kost’ met daaronder tweemaal €150 aangerekend met de titel ‘vergoeding decoder aan restwaarde’.

Wij hebben niks opgezegd. Zijn nog steeds klant. Ons abo is niet veranderd naar iets anders. Wij betalen elke maand huur voor onze decoders. 

Heeft iemand enig idee of wij dit dienen te betalen? Het gaat uiteraard via DOM van onze rekening maar desnoods blokkeren we dit even. Wij vallen uit de lucht hier. Zijn van niks op de hoogte.

Er staat een link bij waarbij staat /ikzegop - maar wij zeggen niks op. Op de andere vragen hierover zie ik veel reacties waarin staat dat dit komt omdat de decoder niet op tijd is ingeleverd. Maar wij zijn én blijven klant. Dan kunnen wij onze decoder toch niet binnen brengen?

Alvast bedankt voor degene die ons evt een beetje wijzer kan maken. Ik heb de vraag ook via Whatsapp gesteld aan Telenet (net te laat om te bellen) maar heb tot nu toe nog geen reactie. 

2 reacties
Dakota
Moderator
Berichten: 2
Verander-je-wachtwoord-dag Nog geen reader's digest? :-) Jij bent af! A born reader!

Vergoeding decoder aan restwaarde

Hoi Manoewne,

Je mag Telenet hiervoor gerust een berichtje sturen via Whatsapp, of messenger! 

Dan kunnen zij dit samen met jou bekijken en de kost voor je laten vallen.

Deze kost wordt automatisch aangerekend vanaf dat er een wissel wordt geregistreerd.

Je hoeft je dus geen zorgen te maken! 

 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewDakota | Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.


luc55
Professional Allesweter
Berichten: 2732
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

Vergoeding decoder aan restwaarde

Neem contact met telenet  ze zullen het recht trekken en zullen een credit nota op maken

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een...