Beantwoorden
Crispino
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Wanneer gaat de programmas van Brava overeenkomen

Dit is al weken, maanden dat de door u aangegeven programmas van Brava  niet stroken met de werkelijkheid

0 Likes
10 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer gaat de programmas van Brava overeenkomen

Bij deze sluit ik mij aan bij deze oproep. Blijkbaar hebben ze bij Telenet man (vrouw) kracht tekort om iets dat weken is gekend. Dit is geen zender waar zoveel volk naar kijkt als VRT en VTM maar toch wordt dit veel bekeken door de echte muziekliefhebbers.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5228
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Wanneer gaat de programmas van Brava overeenkomen

Heb je dit al telefonisch gemeld? Of via Facebook of Twitter?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Sandor
Experienced Meerweter
Berichten: 82
De vernieuwde WIGO? Smile! Topicwurm! My smart Valentine

Wanneer gaat de programmas van Brava overeenkomen

Onze collega's zijn op de hoogte van dit proobleem en werken aan de oplossing. Een concrete datum kan ik jammer genoeg niet bezorgen.

Sander

Do it with passion or not at all.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Wanneer gaat de programmas van Brava overeenkomen

Telenet is ook maar afhankelijk van wat de zender beschikbaar stelt van EPG info,Telenet kan niet zomaar iets uitwerken van een zender als men dit niet heeft.

weet wel dat dit probleem niet enkel bij telenet zich stelt 😉

op satelliet klopt er ook soms iets niet aan deze zender programma info.

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Wanneer gaat de programmas van Brava overeenkomen

Ik heb vandaag dit probleem aangekaart via twitter aan telenet . 

Wat mij opvalt dat de EPG info overeenkomt met de Tv gids op hun site, maar de programma's volledig verschillend zijn .  Gebruikt telenet een andere feed ? 

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Wanneer gaat de programmas van Brava overeenkomen

Er bestaan nog 2 verschillende versies van die zender en kennelijk zijn ze nog niet overgegaan naar de nieuwe zender dat algemeen voor iedereen zal komen.

of ze krijgen de info via zigoo nederland waar ze nog niet zijn overgegaan naar de nieuwe zender,

ga eens die hun epg nakijken 

0 Likes
master-magic01
Freshman Veelweter
Berichten: 269
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Warming up?

Wanneer gaat de programmas van Brava overeenkomen

In nederland de epg op https://www.horizon.tv/nl_nl/tv-gids

nr 607 staat de zender 😉

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Wanneer gaat de programmas van Brava overeenkomen

Komt ook niet overeen met wat wij hier te zien krijgen. Volgens de EPG op horizon moet het piano concerto 2 van Mozart zijn, wij zien hier de Opera van Rossini " la Gazza Ladra " terwijl volgens de EPG Van Telenet iets van " Rostropovitsj " moet zijn.  Niks klopt van EPG en programma info . 

 

0 Likes
Crispino
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Wanneer gaat de programmas van Brava overeenkomen

Het antwoord van telenet is volgens mij geen antwoord. Ze kennen het probleem maar wanneer ze gaan oplossen is een ander probleem. Als ik bv naar de footbal wil kijken en dat zelfde ogenblik is er volgens de telenet gids een prachtig concert die ik wil opnemen. Dan is er kans dat ik een heel ander programma opneem.
0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Wanneer gaat de programmas van Brava overeenkomen

Ik heb vandaag feedback van Telenet via Twitter gekregen dat het probleem opgelost zou zijn. 

Ik heb  op verschillende tijdstippen gekeken vandaag ,  en inderdaad de EPG is nu in orde. 

0 Likes