bubbel in dropkabel lachertje van telenet ?
Sinds 2 dagen geleden duiken mijn eerdere problemen nogmaals op 🙂 haperingen in beeld en de ping die tegen de 150 slaagt voor nog geen second lang maar toch hoog genoeg om je van jou spel te kicken...
begin dit jaar zijn die storingen begonnen
afspraak 1 -> telenet medewerker verangt een kabeltje aan de modem
afspraak 2 -> er zit een bubbeltje in de dropkabel maar heb momenteel het kabeltje aan de modem vervangen want je had maar verbinding via 2 kanalen en nu via 5 (als ik het mij goed kan herinneren) ook zit er een bubbel in de dropkabel deze moet vervangen worden maar het zal in ieder geval wel al wat beter moeten zijn (en dat was het ook voor een tijdje)
tijdje later problemen doken weer fel op..
afspraak 3 -> ging niet door doormiddels eerste lockdown
juni 2020 plotseling GEEN problemen meer gehad tot eergisteren !
3 dagen geleden krijgt mijn neeft enkele storingen (regie geel) (neef heeft geen last meer gehad)
2 dagen geleden krijg ik problemen en zegt telenet dat er werken in de regio zijn..(mijn problemen blijven aanwezig) heb echt geen zin om opnieuw maanden aan een stuk storingen te krijgen..
dan vraag ik mij af.. plotseling zit die bubbel terug in mijn dropkabel nadat telenet hier in de buurt begint te werken ?... als er dan een bubbeltje in de kabel zit waarom heb ik geen internet problemen gehad tussen de periode juni / november ?...was dit bubbeltje in de kabel eventjes de weg kwijt of is telenet gewoon iets aan het verzinnen zodat ik die 85€ kan betalen voor die dropkabel te laten vervangen....
- waarom dan geen problemen meer gehad tussen juni / november ? als er een bubbel in de kabel zit zou toch een aanhoudend probleem moeten zijn ? en dat was het niet... zou ik dit bubbeltjes verhaal moeten geloven of niet ?
- Labels:
-
dropkabel