Beantwoorden
TONKAT
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

ik heb schokkend en stilstaand beeld bij opname

 
0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2270
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

ik heb schokkend en stilstaand beeld bij opname

Ik veronderstel dat ge het hebt over een dgicorder en dat de TV waarop je kijkt met een HDMI kabel verbonden is met die digicorder. In dat geval is heel warschijnlijk de harddisk is de digicorder stuk, dus digicorder vervangen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

ik heb schokkend en stilstaand beeld bij opname

Mocht het vervangen van de digicorder niet helpen en het probleem zich enkel voordoen bij opnames en niet bij live tv, zou ik eens even de COAX kabel nakijken. Een kapotte kabel zou kunnen leiden tot een schokkerig beeld.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
TONKAT
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

ik heb schokkend en stilstaand beeld bij opname

probleem is opgelost.

aangezien ik een 4K tv heb van philips had de technieker de digicorder aangesloten op HDMI 1 & HDMI 2 daar die poorten waarschijnlijk voorzien zijn voor 4K resolutie is de digicorder beginnen flippen.

dus nieuwe digicorder gaan halen in computercheckpoint en direkt aangesloten op HDMI 3.

tot nu toe geen problemen meer alles werkt perfekt.

0 Likes