Beantwoorden
gretawanten
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

linksys wrt1900ac kan niet playmore spelen

ik heb linksys gekocht , kan wel tv kijken, maar playmore 

speelt niet af...

wat moet ik doen met instellen???

laat me helpen..

0 Likes
8 reacties
Miguel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

linksys wrt1900ac kan niet playmore spelen

De router heeft niks te zien met het al dan niet kunnen bekijken van playmore. Het signaal komt binnen via de telenet modem vandaar  al dan niet via powerlines  rectstreeks naar digicorder(box).  dit voor tv.  De linsys is voor de draadloze verbinding  intrnet connectie naar andere devices. Laptop, smartpone,desktop ...enz.    daar is volgende tussenstap nodig.  Swith.   Verbinding is dan als volgt.  modem naar powerline. dan aan digicorder  opnieuw powerline.  deze dan verbinden met switch (poort1).   poort 2 van switch digicorder   poort 3 van switch Linksys.    Digicorder  werk nooit via Router (linksys) alleen.

0 Likes
gretawanten
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

linksys wrt1900ac kan niet playmore spelen

ik heb wel eentje poweradapter bij modem aansluiten, powerline is bij andere kamer. kan ik nog powerline   

bijkopen voor aansluiten tv  of moet ik nog apart powerlineadapter kopen bij modem aansluiten want er is geen plaats bij modem...... laat me weten aub

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

linksys wrt1900ac kan niet playmore spelen

Ik weet niet of het het geval is maar als je een verbinding hebt van je powerline naar je router en van naar je router naar de digibox, zal dit inderdaad niet werken aangezien de interactiviteit niet mogelijk is op de digicorder. Je zou in plaats van een router een accesspoint moeten gebruiken of een switch. In geval van een switch is er geen draadloos signaal.


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Miguel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

linksys wrt1900ac kan niet playmore spelen

inderdaad,   powerline  aan modem en powerline aan digicorder(box) voor interactiviteit.  Dan rechtstreeks digicorder op powerline.  Maar ja dan heeft uw router (linksys) geen enkele functie.  Tussen de powerline en de digicorder is er een switch nodig  om dan hierop de router (linksys) en de dicorder op aan te sluiten. Dus 3 kabels vertrekken dan uit de switch   Poort 1, naar powerline, poort 2 naar dicorder en poort 3 naar router(linksys).  Dit is de enige juist eenvoudige manier.

0 Likes
gretawanten
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

linksys wrt1900ac kan niet playmore spelen

ik heb swicth , maar wat ik gedaan hebt... modem lan kabel naar linksys dan naar swtich  naar tv en het werkt niet, ook geprobeerd: modem lan kabel naar switch naar linksys naar tv , het werkt niet.

ik vraag alleen, ik heb zelfs powerlineadapter bij modem aansluiten, maar het zit bij andere kamer powerline aansluiten bij pc.  is het mogelijk nog powerline aansluiten bij tv voor 1 poweradapter (bij modem)  dat wil zeggen: powerlineadapter bij modem aansluiten naar twee powerline ( 1 powerline zit in andere kamer en 1 powerline bij tv aansluiten) werkt het wel of niet......

0 Likes
Miguel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

linksys wrt1900ac kan niet playmore spelen

Je hebt een derde powerline adapter nodig.   aan de digicorder.   Dan is de opstelling  als volgt. modem UTP kabel naar powerline.   Andere ruimte  Powerline utpkabel naar swith op poort 1.   Digicorder  utp kabel naar switch.  Linksys utp kabel naar switch.   De powerline die je hebt voor je  pc laat je gewoon zitten.


@gretawanten schreef:

ik heb swicth , maar wat ik gedaan hebt... modem lan kabel naar linksys dan naar swtich  naar tv en het werkt niet, ook geprobeerd: modem lan kabel naar switch naar linksys naar tv , het werkt niet.

ik vraag alleen, ik heb zelfs powerlineadapter bij modem aansluiten, maar het zit bij andere kamer powerline aansluiten bij pc.  is het mogelijk nog powerline aansluiten bij tv voor 1 poweradapter (bij modem)  dat wil zeggen: powerlineadapter bij modem aansluiten naar twee powerline ( 1 powerline zit in andere kamer en 1 powerline bij tv aansluiten) werkt het wel of niet......


 

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 860
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

linksys wrt1900ac kan niet playmore spelen

Je kan een powerline aansluiten enkel voor je tv.

Wat je ook eens kan proberen is:

 

                                        => TV

Modem Lan => Switch

                                        => Linksys

 

(twee aparte kabels uit de switch, 1 naar TV en een andere naar Linksys)


  Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

linksys wrt1900ac kan niet playmore spelen

Je linksys blokkeert de digicorder. De linksys mag niet tussen de modem en de digicorder zitten.
Ik kan wel voor je uitleggen hoe het wel zou kunnen werken als je dat graag hebt.

(Heb je liever als ik in het Engels spreek want je Nederlands is niet al te best misschien is dat makkelijker?)
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes