Beantwoorden
Ex-Netweter

opnames DR bekijken op DB powerline werkt niet

Ik kan mijn opnames niet altijd bekijken op mijn DB.

Feiten;

1.ik gebruik powerlines 200 van devolo voor alles

2.als mijn DR volledig stil staat(slaapstand) kan ik meestal wel naar de opnames kijken.

3.Als ik een kabel rechtstreeks aansluit op de DB is het perfect 

4.soms kan ik wel kijken, maar schokken ze en heb ik geen geluid

5.ik heb de powerlines al geswitched enz...hetzelfde.

6.telenet technieker is al geweest, telenet powerlines geplaatst; hetzelfde

7.digicorder vervangen; hetzelfde

8.heb de powerline al in verschillende stopcontacten gestoken over het ganse huis en met een lange kabel verbonden; hetzelfde

Jos

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Blijkbaar teveel storende signaal op uw electriciteits netwerk. Motoren, slecht afgeschermde adaptors kan zoveel zijn.

Al bij al Powerlines dat is zoals met een auto op een spoorweg rijden. Dat zal lukken maar niet van harte

Oplossing: Heb je coax in de buurt Kijk dan eens uit naar de Moka 32 van Hirschman. Daarmee zend je en je digitaal TV signaal en je internet over dezelfde coaxkabel Daar haal je effectief 150 tot 200 Mbps mee storingsvrij. Kost je +- €150.

Coax heeft een veel grote bandbreedte (Telenet bewijst het zelf) en de eerste netwerken waren met coax en niet met UTP.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter

ik heb verleden maand powerlines gekocht van 550 Mb van devolo. Geinstalleerd op de zender en digicorder. Werkt opperbest.

Wat mij betreft zijn de 200 te licht voor sommige huizen.

Nu werkten die perfect tot gisteren. Ik kreeg ineens een melding die ik nog nooit heb gehad;

Je kan deze opname niet bekijken.

Wat kan daar de oorzaak van zijn?

Jos

0 Likes