Beantwoorden
Filiep
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi!

televisie met begrenzing van het geluidsvolume

Ik ben op zoek naar een aantal televisies voor onze B&B maar ik zou graag het volume kunnen begrenzen met een code of harware-matig.

Iemand ervaring hiermee of weet van een dergelijk toestel ?

Ik weet dat het kan met Hospitality Televisies maar deze kosten een veelvoud van de gewone consumer-televisies en uiteindelijk zijn het knak dezelfde toestellen maar met wat meer toegang tot de "black box" software". Samsung heeft deze maar ik wil enkel het volume kunnen begrenzen en heb geen nood aan alle toeters en bellen van deze hospitalty -tv bestemd voor grote hotelketens, rusthuizen en dergelijke.

Alle input is welkom.

 

 

0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5234
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

televisie met begrenzing van het geluidsvolume

Ik heb een Philips en heb eens gekeken wat je met het kinderslot kunt doen, maar helaas geen instelling voor het geluid, enkel bepaalde posten blokkeren.

 

Mijn ervaring is dat de meeste recente toestellen sowieso weinig geluid produceren. Wellicht om aan te zetten om een dure soundbar te kopen, denk ik dan. Maar misschien moet je het eerder in die richting zoeken: toestellen waarvan in reviews naar voor komt dat het geluid misschien wat harder mag. (?)


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Filiep
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
WOW, overzichtelijk! Alles op zijn plek! Netjes! Mooi, mooi!

televisie met begrenzing van het geluidsvolume

Beste Bjorn,

alvast bedankt voor de moeite met kinderslot. Goede suggestie. Ik zoek verder maar is niet zo evident. Nochtans met de huidige stand van techniek is het raar dat dit niet standaard optie is...

0 Likes