Beantwoorden
Namloc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Smile! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

verbinding van hifi tuner met het internet

Ik wil mijn CBN  modem/router verbinden met mijn tuner.  Welk soort LAN kabel moet ik gebruiken en waar op deze CBN sluit ik die aan.  Er zijn 4 aansluitpunten waarvan er twee in gebruik zijn (1 en 3).  Mag ik een van de andere gebruiken ?  Telenet zelf wil me hier niet mee helpen !!!

0 Likes
5 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

verbinding van hifi tuner met het internet

Dit maakt niet uit welke van de poortjes dat je gebruikt. Je hebt alleen een UTP kabel nodig en die sluit je dan aan op de ethernetpoort van je tuner/versterker. En je volgt de handleiding van je tuner/versterker.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Namloc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Smile! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

verbinding van hifi tuner met het internet

Bedankt voor de hulp !  Ik probeer het eerstdaags uit.

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

verbinding van hifi tuner met het internet

@Namloc

 

Is het gelukt? Duid dan ook even @igvfer zijn antwoord als oplossing aan. 🙂

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Namloc
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Smile! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

verbinding van hifi tuner met het internet

Prima gelukt, eigenlijk héél eenvoudig als je het weet.  Ik betreur dat Telenet zelf niet eens de moeite doet om deze eenvoudige oplossing te geven.  Is het omdat ik nu meer naar internetradio ga luisteren dan naar de Telenet FM verbinding ?

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

verbinding van hifi tuner met het internet

Je kan het de helpdesk niet kwalijk nemen. De eerste lijn helpers hebben enkel een opleiding gehad om de meest voorkomende problemen te herkennen van een Telenetverbinding. Hier op Netweters zijn het mensen die door hun beroep, hobby of wat dan ook ervaring hebben opgedaan met een of meerdere nevenaspecten van DTV, Internet enzovoort. Daarbij moet Telenet een lijn trekken om alleen hulp te bieden met hun hardware enz. anders zijn ze een gratis hulpdienst voor Microsoft, Facebook, verdelers van IP camera's of beveiling. Maar goed, het is opgelost en daarvoor zijn we er.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes