Beantwoorden
fvw
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Leesclubje starten? It's your fifth party! Primeur!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Wat is er recent gewijzigd aan het opnemen van het 7u-Journaal in serie ?

Sinds jaren liep dat perfect ; nu lukt dat niet meer. Mijn digicorder neemt het 13u-Journaal + Het Laatjournaal + de eerste herhaling van het Laatjournaal op. Maar hij skipt het 7u-Journaal. Het 6u-Journaal herkent hij blijkbaar niet als onderdeel van die serie. Oef.

 

Heel de serie-opnamen genannuleerd (tot 3x toe) ; herprogrammeren ; ik zie nadien een grijs P-icoontje staan bij het eerstvolgend 7u-Journaal en een wit P-icoon bij de andere Journaals. Maar die wil ik niet.

 

Wat doe ik fout ? Of wat is er gewijzigd ?

 

Beperk je antwoorden aub tot de technische vraag. En weidt liever niet uit over de inhoudelijke kwaliteit van dat programma. Dat beoordeel ik zelf wel. 🙂

 

tnx voor alle mogelijke hulp

Tags (1)
15 reacties
Lievend
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

wijziging in serie "Journaal" van VRT ?

Beste,

 

ik heb net nog eens geprobeerd.

 

Eerst heb ik de afleveringen die reeds geprogrammeerd waren geannuleerd. En effectief, met het verwijderen van de serie was alles verdwenen.

 

Ik ben dan naar de eerstvolgende aflevering gegaan op vrijdag 5/8. Daar heb ik de serie geprogrammeerd om alle afleveringen op te nemen (niet alleen de nieuwe).

 

Als ik dan controleer welke worden opgenomen  zie ik de afleveringen van 5 en 12 augustus geprogrammeerd. Die van zaterdag en zondag staan er niet tussen. Bij controle in de TV-gids zie ik weer de grijze P staan bij de afleveringen van zaterdag en zondag en de herhaling op zondagmiddag.

 

Het probleem is nog niet opgelost blijkbaar...

0 Likes