Beantwoorden
etsmet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Happy New Year! Goed gevonden! It's your third party! It's your second party!

4G Wifi module van Telenet

Kan men met het toestel 4G Mobile Wifi van telenet verbinding maken met een Wifi (beveiligings)camera die zijn geinstaleerd in een buitenverblijf om de beelden dan te bekijken op de smartphone? 

0 Likes
2 reacties
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

4G Wifi module van Telenet

Dag @etsmet

Indien het toestel dat Telenet verkoopt voor 4G Mobile WiFi toelaat om port forwarding te doen, is jouw vraag zeker mogelijk. Als dit niet gaat, gaat het denk ik niet lukken.

 

Toch om zeker te zijn: je bedoeld dat je de 4G Mobile WiFi plaatst in je buitenverblijf, daar verbind je ook de camera en dan vanaf een andere locatie wil je met je smartphone beelden bekijken? Begrijp ik dat goed?

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
0 Likes
etsmet
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Happy New Year! Goed gevonden! It's your third party! It's your second party!

4G Wifi module van Telenet

Beste  SjCr

Bedankt voor uw reactie.

Dat is inderdaad zo, ik wil de beelden bekijken van het buitenverblijf op een andere locatie.

Hier bij mij thuis kan ik de beelden van de wifi camera's die ik heb geïnstalleerd op mijn smartphone bekijken op een andere locatie met mijn wigo 3g mobile data maar hier ligt wel de bekabeling hetgene in het buitenverblijf niet kan daarvoor dacht ik aan dat 4G mobile wifi.

M vr groeten etsmet

0 Likes