Aanmelden op Mijn Telenet met Safari 13.0.5.
Sedert een langere tijd kan ik niet meer aanmelden op een iMac met Safari 13.0.5. Reeds gemeld en diverse andere berichten opgevold (oktober 2019).
Ik kan op alle andere zaken van Telenet surfen , Webmail werkt etc ... Enkel mijn aanloggen op Mijn Telenet gaat niet : De draaiende cursor blijft op het scherm en een grijze vierkant op het menu met browser title " login.Prod.telenet ... " .
Ik heb de browser cache gewist , de safari versie opnieuw geïnstalleerd (update) , mijn geschiedenis gewist etc ...
Ik gebruik ook andere Mac, PC en iPhone en alles werkt daar gewoon.
Iets moet mijn Safari 13.0.5. op iMac High Sierra (één jaar oud) blokkeren voor die éné Mijn Telenet pagina. Telefonisch contact gehad met Telenet en ze kunnen mijn niet helpen
@sb heeft dit topic afgesloten.
Reden: Dubbele posting.
Opgelost! Ga naar oplossing.