Beantwoorden
Badeendeken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
My smart Valentine Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Abnormaal verbruik

Sedert een tweetal weken zie ik op mijn telemeter een abnormaal verbruik . Gisteren zelfs 30 gb terwijl we niet meer gedaan hebben dan wat surfen, niets gedownload etc. Volgens de klantendienst (na enkele keren opnieuw bellen) is 8 gb niet hetzelfde als 8000mb 🙄 Is er niets abnormaal te zien en zot het verbruik niet in de WiFi (beveiligd btw) maar in het vast internet. Dit Zit echter enkel ingeplugd in een Telenet router om WiFi mogelijk te maken . Iemand raad ?
Tags (2)
0 Likes
19 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5242
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Abnormaal verbruik


@Gianni schreef:

Bedoel je een DIR-615 dat Telenet ooit heeft geplaatst? Die kan je niet via MijnTelenet instellen. Daarvoor moet je inloggen op het toestel zelf: 

https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/kijken/dir-615_d3_qig_v1_00tnpress... pagina 7.

 

 


@Gianni - Om een of andere reden zien zowel Firefox als Pale Moon (en Internet Exploder) "pagina" als onderdeel van je link, zodat je een foutmelding krijgt. Deze zouden wél moeten werken:

 

https://tinyurl.com/zp89ntr

 

of

 

https://www2.telenet.be/content/dam/www-telenet-be/klantenservice/kijken/dir-615_d3_qig_v1_00tnpress...


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Abnormaal verbruik

@Badeendeken verander je wifi wachtwoord en trek die andere router uit.

 

Maar als je zo snel op smallband zit (dat is toch 750GB?) dan denk ik dat het eerder een technisch probleem is. Zoals al vermeld is, ga je router eens omruilen?

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Badeendeken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
My smart Valentine Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Abnormaal verbruik

Morgen nog maar eens langs Telenet om eventueel die router te ruilen dan . Iets via internet doen is niet echt handig te noemen nu maar ik zal die Mink eens proberen . Die router uittrekken is geen optie want dan heb ik geen WiFi en alle toestellen in huis zijn via WiFi verbonden ... Het meest stoor ik mij nog aan het feit dat zowel in de plaatselijke Telenet winkel als bij de helpdesk niemand het 'probleem' ernstig nam . Iig bedankt voor de reacties al 🙂
0 Likes
Badeendeken
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
My smart Valentine Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Abnormaal verbruik

150 GB ...
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Abnormaal verbruik

@Badeendeken ik wist niet welk abonnement je hebt.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes