Beantwoorden
Tempobeul
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
En we zijn vertrokken! It's your first party!

Acces Point AP7465CE-TN gaat steeds in storing

Sinds een maand heb ik de nieuwe acces point AP7465CE-TN geïnstalleerd. Als deze werkt ben ik er heel tevreden over maar tot mijn spijt gaat deze AP regelmatig in storing en is het ding niet te herstarten. Mijn modem (nieuwe witte versie) blijft werken maar al hetgene achter de AP werkt niet meer. Ik moet steeds naar de klantendienst bellen om dat onding te laten resetten. Dat lukt niet steeds dus is er al enkele malen een technieker langs geweest om de AP op te starten. De AP is al reeds 1 keer vervangen geweest. Ik moet daar steeds voor naar een telenet-center want de techniekers hebben de nieuwe toestellen nog niet in hun bezit. Ik wil de nieuwe versie houden omdat deze nieuwere technologie ondersteund en ook een beetje omdat hij wit is 🙂  Momenteel heb ik het AP volledig afgekoppeld want na thuiskomst van vakantie bleek het AP weer uitgevallen te zijn. Blijkbaar zend het AP zelfs als het niet werkt een WiFI-signaal uit dat het WiFi-signaal van de modem overruled. Ik ben het helemaal beu met dat onding want morgen kan ik weer naar een Telenet-center Gefrustreerde smiley Iemand ook problemen met dit toestel ??

0 Likes
5 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Acces Point AP7465CE-TN gaat steeds in storing

@Tempobeul

 

Dat is nogal vervelend...

Kan je de AP nog eens omwisselen? Mogelijk heb je per toeval 2 slechte toestellen gehad.

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
wdeblock
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Hoort wie klopt daar? TV-box / TV-app / telenttv.be Primeur! Pageturner!

Acces Point AP7465CE-TN gaat steeds in storing

Ik heb ook continu problemen met dat onding. Het is ook al een keer vervangen geweest, maar geen oplossing. Ik heb het al in de "één wifi-netwerk" configuratie als met apart WiFi-signaal gebruikt, geen oplossing. De gebruikte kanalen heb ik ook voldoende uit elkaar gelegd en rekening gehouden met de WiFi van de buren, maar niks helpt. Dat ding loopt gewoon vast. Voorlopig red ik mij door her regelmatig te herstarten via een radiogestuurd stopcontact.

Ga terug contact opnemen met Telenet en mijn geld terugvragen.

0 Likes
rafm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Acces Point AP7465CE-TN gaat steeds in storing

eergisteren AP7465CE-TN afgehaald in telenet winkel, en geinstalleerd. 

leek goed te werken op eerste gezicht, maar niks dan problemen op tweede gezicht. 

 

(soms heel traag, rare foutmeldingen gmail, upload snelheid in ookla speedtest kan niet gemeten worden wegens socket error, ...) 

 

terug uitgeschakeld, wireless apparaten connecteren nu terug op de docsis, 

en alles werkt weer naar behoren (behalve kleinere bereik, minder sterk signaal). 

 

0 Likes
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

Acces Point AP7465CE-TN gaat steeds in storing

Mijn modem staat in garage, 1 AP in living en 1 AP op verdiep

Heb overal goed bereik en nooit problemen (heb wel alles van bekabeling zelf gedaan )

 

Heb je een mercury modem ? (Wit) ligt misschien aan bekabeling oftewel coax naar NIU oftewel coax tussen modem met veel reboots tot gevolg , als je modem constant online blijft mag je fout in coax bekabeling uitsluiten 

0 Likes
rafm
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Acces Point AP7465CE-TN gaat steeds in storing

bij mij gefixt, waarschijnlijk slecht contact in een connector. 

0 Likes