Beantwoorden
De_Lange
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Access point niet meer te zien in mijn telenet

Hallo allemaal,

Ik heb sinds vorige week de nieuwe, snelle WIFI6 modem. Die werkt naar behoren, maar nu kan ik mijn access point niet meer zien in mijn telenet of de telenet app. Ik heb geen pods ofzo geïnstalleerd, enkel de oude modem vervangen door een nieuwe. De telenet hulplijn heeft geen idee waarom dit zo is. Ik heb de AP al even uitgetrokken, teug ingestoken, reset gedaan, noem maar op,... maar niets helpt. Iemand een idee hoe dit komt, of nog mensen met dit probleem? Ik krijg op mijn telenet wel volgende opmerking, maar geen idee of dit enkel bij mij is, of eerder algemeen is.

De_Lange_0-1680847279653.png

0 Likes
17 reacties
Ex-Netweter

Het gaat mij totaal niet om schuld of onschuld.

Het gaat me om problemen zo snel mogelijk en doortastend op te lossen. De klant die het slecht of niet functionerende toestel onmiddellijk terugbrengt naar de winkel geeft Telenet de boodschap dat hij het niet pikt dat hij opgezadeld wordt met "brol".

In een andere winkel kan je vast een degelijk Wifi 6 mesh-systeem kopen dat bij thuiskomst in een handomdraai is geïnstalleerd en feilloos functioneert.

0 Likes
De_Lange
Experienced Beetjesweter
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Net nog even telenet aan de lijn gehad: niemand weet daar de oplosssing... nog mensen met dit probleem trouwens?

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Hou wat je hebt,vlieg niet metteen op die nieuwe HGW.

Ik moet hem niet.Met al de problemen vandien.

En snel,de CV8560 is minstens zo snel met een eigen router WiFi6.

0 Likes