|
25.601
netweters
|
158.381
antwoorden
|
|
21.366
vragen
|
Na de werkzaamheden van fiberklaar, waarbij ik zeker weet dat er kabels geraakt zijn in de straat valt te pas en ten onpas mojn onternet uit. Er is ondertussen een nieuwe versteker , nieuwe modem en nieuwe coax koppelingen geplaatst. Techniker beweert dat signaal in de straat in orde is , echter is het nu zo ver gekomen dat elke avond mijn internet eruit gaat. Soms om 20u20 , dan weer 21u dan 21u30. Precies of iemnd hier in het straat zijn tv aansteekt en mijn signaal weg is... Technieker komt woensdag terug , want het moet in orde komen , hier iemand ideeën wt het zou kunnen zijn... Want hier betaal ik niet zoveel geld voor!
Heb je al bij de buren (die ook Telenet hebben) nagevraagd of zij ook problemen ervaren? Als het signaal bij jou uitvalt en het ligt aan de modem van Telenet (of hun kabels), dan kan de technieker dat perfect zien in de logs. Ziet hij niets, dan ligt het probleem bij jou.
Kijk ook eens in huis of je in die periode iets nieuw hebt aangesloten hebt, een toestel
Je weet maar nooit dat er iets storingen uitzend of iets anders , kan zijn gewoon om het uit te sluiten
De kabels zijn allemaal nagezien door de Technieker
Niks gewijzigd bij mij in huis. Geen nieuwe toestellen, niks gewijzigd. Kabels in huis zijn nagezien door technieker, modem en versterker zijn vernieuwd. Maar helpt allemaal niks.
Als je zo zeker bent van graafschade, waarom meld je dat dan niet op 015 666 555? https://www.wyre.be/nl/faq/schade