Beantwoorden
bbcWatcher
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Detail internet verbruik nakijken ergens?

Waar kan ik de details van internet verbruik nakijken?
Niet alleen wifi, maar ook cable aangesloten devices.

 

Af en toe een piek in verbruik dat ik niet verwacht; 30Gb dat ik niet verwacht wil ik zeker meer over weten.

 

Bedankt.

0 Likes
2 reacties
CedricGens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Detail internet verbruik nakijken ergens?

Je kan beginnen bij het kijken naar je Telemeter op mijn.telenet.be. Hier zou je al moeten kunnen zien op welke dag “de download” gebeurde.

Daarnaast kan je ook nog via de modem-pagina je aangesloten apparaten bekijken en zien of er iets onbekend/ongewenst tussenstaat. 

Ben je alleen thuis? Zoonlief die misschien graag gamed zou al eens een nieuw spel gedownload kunnen hebben. Hetzelfde geld voor Windows updates die vanzelf gaan tegenwoordig (maar die zijn zo groot niet). 

Bij een niet-telenet-router kan je misschien kijken welk verbonden apparaat het meest verbruikt. 

Als laatste optie heb je nog om naar Telenet support te bellen en te vragen of ze jou een gedetailleerde geschiedenis van je internetconnectie kunnen doorsturen. 

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Detail internet verbruik nakijken ergens?

Via de Support app ofwel via mijn.telenet.be . Een onderscheid draadloos versus bekabeld zal je er echter niet vinden. Enkel het verkeer op je thuisnetwerk en Telenet WiFree.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes