Info!Gesloten onderwerp
Onderwerpen die langer dan 6 maanden geen reactie krijgen, worden afgesloten. Heb je dezelfde vraag of wil je er toch meer informatie over? Start dan een nieuw onderwerp op De Netweters. Hoe je dit kan doen, vind je hier
Opgelet! Denk eraan dat er in oude onderwerpen informatie kan staan die niet meer up to date is.
vooreerst ik vind wel wat info als ik zoek op domotica maar niet tot betrekking dit probleem. het betreft een doos van het merk Dio/Chacon die toelaat om apparatuur via smartphone aan te sturen. De server van dit Belgisch merk staat in Frankrijk.
Ik probeer al een tijdje een Dio-Box aan te sluiten op de modem van TN.
Bij een nieuwe Dio box heb ik juist 1 uur om de configuratie te doen en dan valt de verbinding naar het internet weg. Ondervinding leerde me dat na 30 min ik terug een reset kon doen en dan blijft de box voor maar 4 min verbonden, alle volgende pogingen laten maar 4 minuten toe.
Als ik dan een nieuwe box krijg is dit weer de eerste keer goed voor 1u en dan weer maar 4 min.
dit heb ik al 5x geprobeerd.
Klanten in het Waalse hebben geen probleem, heb daar getest.
in Antwerpen getest via Proximus klant en dat werkt ook.
Ik gebruik nog steeds de Homebox. Ik heb ook een tijd problemen gehad om in te loggen maar het bleek dat er karakters in mijn paswoord zaten die niet langer aanvaard werden. Na het aanpassen van mijn paswoord ben ik terug kunnen inloggen. Hopelijk heb ik je hierbij kunnen helpen.