Beantwoorden
djbearish
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
π-DAY! Jij bent af! Leesbeest! Mooi, mooi!

Thuisnetwerk niet bereikbaar via mijntelenet

Sinds een aantal dagen ben ik niet meer in de mogelijkheid om via mijntelenet aanpassingen te doen op ons thuisnetwerk, wens een aantal poorten te forwarden.
Telkens ik deze open krijg ik onderstaande foutmelding.

foutmeldingtelenet.JPGBij de klantendienst kan men mij niet helpen, men ziet niks speciaals of uitzonderlijk aan mijn profiel. Ook de modem herstarten brengt geen oplossing. Nog iemand die dit probleem heeft?

0 Likes
5 reacties
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Thuisnetwerk niet bereikbaar via mijntelenet

Heb je helpdesk gecontacteerd via de telefoon of via Twitter?

Ik zelf heb onlangs vanwege problemen met de activatie van mijn CI+ module 2 maal 40 minuten aan de telefoon gehangen met de helpdesk, en het was nog niet opgelost, en had ze dan de volgende dag gecontacteerd via Twitter en het probleem was binnen het uur opgelost

djbearish
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
π-DAY! Jij bent af! Leesbeest! Mooi, mooi!

Thuisnetwerk niet bereikbaar via mijntelenet

Via de telefoon, 20 tal minuten van de ene dienst naar de andere dienst. Maar geen oplossing, ik moest gewoon even afwachten, het zou wel opgelost worden... ondertussen nog steeds dezelfde problemen. 
Misschien moet ik ook eens proberen via twitter, bedankt voor de tip!

Joy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Smile! Topicwurm! π-DAY! O dierbaar België..

Thuisnetwerk niet bereikbaar via mijntelenet

Hoi @djbearish

 

Dat is natuurlijk niet aangenaam!

Heb je de collega's al een berichtje kunnen sturen via twitter om dit opgelost te krijgen?

 

Iets dat je zeker kan proberen is de cache en cookies van je browser verwijderen. Lukt het daarna wel? Laat het zeker weten!

 

Groetjes,

 

0 Likes
tony21
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Thuisnetwerk niet bereikbaar via mijntelenet

Ik heb hetzelfde probleem sinds 08-01-2019

Telenet heeft nu beloofd om terug te bellen. Is zeer groot probleem voor mij.

Heb al een paar uur aan het telefoneren geweest maar kunnen het voorlopig niet oplossen.

Wordt vervolgd.....

0 Likes
icymichel
Professional Meerweter
Berichten: 147
Lees je nog iets anders? ;-) Even demarreren... Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

Thuisnetwerk niet bereikbaar via mijntelenet

Heb je al eens geprobeerd om de helpdesk via Twitter? Dit heeft toen geholpen bij mij .