Beantwoorden
Joeri75
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
All I want for X-mas is YOU Mooi, mooi! It's your fourth party! Pageturner!

Doorbird Vs Telenet

Heb mij sinds enkele weken een Doorbird D202 IP Video Door Station laten installeren ,

 

de installateur vroeg mij of ik Telenet had of Belgacom... 

nadat ik Telenet zij begon hij al ... dat gaat op veel problmeen uitkomen voor u dan . 

de installateur had bij 1 telenet klant succes die had de zwarte telenet modem nog maar ik dus niet meer 

Ik heb sinds enkele weken de witte nieuwe modem 

 

hij had veel klanten met telenet waar hij telkens paar rare fouten kon vast stellen , en bij Belgacom niet daar was het telkens plug en play ...

 

ik zit verbonden met kabel op mijn modem en deze geeft altijd zeer slechte verbinding , werk via een switch want als ik kabel rechtstreeks aan modem hang lukt het zeker niet ... 

 

Heb al via doorbird deze setting gekregen maar . kan mij iemand daar mee helpen ? 

 

http://www.doorbird.com/downloads/ports.pdf

 

Werk via een apple devices 

 

Hopelijk krijg ik hier leuke meldingen op en mijn verbinding toch optimaal kan laten functioneren 

werk met Whoppa dus dat zit toch al goed dan 

 

mvg Joeri 

 

 

 

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7768
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Doorbird Vs Telenet

Normaal gezien moet dit werken. De Telenetklant waar hij problemen had zal hoogstwaarschijnlijk enkel een modem gehad hebben en geen eigen router. Bij Proximus is er altijd een router (B-Box).

Ik zie dat dit toestel standaard poort 80 gebruikt. Die zal je moeten openzetten (vermoedelijk). Maar zelfs dan nog niet omdat dit toestel zelf zijn verbinding maakt naar de server en niet omgekeerd en bijgevolg de nodige poorten openhoudt.

Ik heb dit hier ook met mijn Fibaro z-wave toestand.

Hopelijk heeft de producent zijn server goed beveiligd.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Joeri75
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
All I want for X-mas is YOU Mooi, mooi! It's your fourth party! Pageturner!

Doorbird Vs Telenet

Ja dat systeem dat jij hebt is wel precies veel profencioneler als die doorbird van mij ... 

 

systeem gaat wel maar als ik thuis de verbinding check duurt enorm lang vooraleer ik live verbinding krijg soms wel tot 5 min lang wachten , en dan nog slecht beeld half grijs half beeld. 

 

vanop 4G/3G meestal veel sneller of via ander wifi verbinding ... 

0 Likes