Beantwoorden
BjornDeKeyser
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Dropbox Windows10 en Telenet = problemen !!

Hoi,

 

ik heb 2 weken terug mijn laptop van het werk geupgrade naar windows 10 (clean install).

sindsdien is mijn bandwidth de hoogte ingeschoten 75gb op amper 7dagen tijd +1gb per uur.

na het downloaden van een bw usage tool zag ik dat mijn laptop enkel extreem verbruik vertoond 's avonds als ik thuis werk en  niet op kantoor (ook telenet). nadat ik in taskmanager de netwerk performance monitorde zag ik dat dit met dropbox is (dit is trouwens idem op beide pc's) ! ik heb nochtans een groen vinkje dat alles gesynced is dus inactief is maar ik heb een constante upload speed van 3,3mbps !! ik ben nu genoodszaakt dropbox te stoppen als ik thuis werk. Iemand die nog deze problemen heeft ?? Telenet kan dit gechecked worden en is er eventueel iets aan te doen want mijn telemeter staat al +75% en dit na amper 7 dagen. telenet login z002205

 

mvg,

bjorn de keyser

0 Likes
6 reacties
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Dropbox Windows10 en Telenet = problemen !!

Dit heeft niets met Telenet te maken en ben je zeker dat het dropbox is?

Herinstalleer dropbox en kijk of dat werkt.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Dropbox Windows10 en Telenet = problemen !!

Dit is wat ik vond op het dropbox forum:

Hi all,

This might be due to a bug in the desktop client related to uploading debug information. Can you try deleting all the files in the following directories and seeing if this fixes things?

%APPDATA%\Dropbox\logs

%LOCALAPPDATA%\Dropbox\logs
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BjornDeKeyser
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Dropbox Windows10 en Telenet = problemen !!

Ik ben 100% zeker dat het dropbox is, als ik in windows10 via taskmanager/performance/network kijk staat dropbox bovenaan en de upload speed staat constant op 3,3, mbps van zodra ik dropbox afsluit valt de upload snelheid naar 0. Ik heb het zowel op mijn laptop van het werk alsook op mijn desktop pc thuis (zelfde dropbox account) die ik van skratch geinstalleerd heb met windows10 (geen update) en ik heb het bij alle 2 de pc's. Ik ben al blij dat ik de reden van het extreem verbruik gevonden heb, het ambetante is, is dat mijn data limiet bijna op is en dat reeds na 7 dagen waar ik niks gedownload heb. Kan telenet hier eventueel iets aan doen? Ik ga je tip straks eens testen hopelijk kan ik hiermee het probleem stoppen.

 

mvg,

bjorn

0 Likes
BjornDeKeyser
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Vernieuwde Telenet Webmail? It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Dropbox Windows10 en Telenet = problemen !!

Ik heb zonet de folder logs (appdata\local\dropbox\logs) leeg gemaakt en er is geen activiteit meer nu van dropbox. Ik hoop dat het zo blijft alvast bedankt voor de tip.

 

mvg,

bjorn

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Dropbox Windows10 en Telenet = problemen !!

Gelukkig heeft Telenet een brede rug. Al wat misgaat is direct de schuld van Telenet. Ik hoor dat ganse dagen. Mijn Gsm werkt niet meer, hij laadt niet meer op " 't is wel een Telenet abonnement hé". Mij Internet gaat niet meer op mijn smartphone, laptop enz. " 't is wel een Telenet abonnement hé". Terwijl het in 90% van de gevallen wel degelijk aan het toestel of de instellingen ligt.

Grappig en tegelijk triest.Smiley Knipoog

Gelukkig is er nog nonkel google of nonkel Bing die een oplossing brengen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Dropbox Windows10 en Telenet = problemen !!

Of nonkel Telenet community 🙂
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes