24759
netweters
|
152477
antwoorden
|
20712
vragen
|
Ik ben nu al 10 jaar klant ,ok,enkel basic internet(daar zit geen groot geld achter 🙂 maar soit,alles marcheert(de ) best ok de eerste jaren..maar de technologie veroudert mensen en mijn modem is intussen 10!!! jaar oud ,is het een wonder dat alles megatraag gaat?Niemand zegt mij dat ik een nieuwe krijg of zo,nee maar,hij is niet kapot hé..over klantvriendelijkheid gesproken?
Hoe ik dat alles doe?Wel,ik heb dus zo'n ouw rare bak,waar ik zelf een linksyszender heb op aangesloten en natuurlijk heb ik lekker 'goedkoop' internet voor mijn laptop en mijn gsm...maar nu komt de kat op de koord..de dochter haar Iphone,de zoon zijn playstation én de streaming via Spotify doen intussen ook allemaal mee en nee,dat is verkeerd uitgedrukt.ENKEL spotify lukt..,zonder al die andere dingen..is dat normaal?dacht het niet..dus ??Belgacom,here I come
Een ontevreden klant
Opgelost! Ga naar oplossing.
Beste,
Heb je al is overwogen om de klantendienst hierover te contacteren? Ik had enkele jaren geleden ook een verouderde installatie die men zonder problemen na één telefoontje kwam vervangen.
Maar als je niks vraagt dan weet men ook niets he.
Succes.
Mvg Tom
Dag Kristof,
Als je contact opneemt met de klantendienst op het nummer 015/66.66.66 dan kan je je opgeven voor de Helemaal Mee Tournee en komen ze gratis een verouderde modem gratis vervangen en komen ze eens checken of alles werkt.
Bedankt voor de reacties,het is het proberen waard . Of ik nu direct een nieuwe modem ga krijgen durf ik te betwijfelen,voor niets gaat de zon op hé,maar hé,wie niet waagt niet wint ,ik hou jullie op de hoogte ,ik zal eens bellen 😉
@Ex-Netweter schreef:Bedankt voor de reacties,het is het proberen waard . Of ik nu direct een nieuwe modem ga krijgen durf ik te betwijfelen,voor niets gaat de zon op hé,maar hé,wie niet waagt niet wint ,ik hou jullie op de hoogte ,ik zal eens bellen 😉
Kijk eens op deze webpagina:
beste
ik heb alles laten na zien , met mijn nieuw pc ( het i OS )
alles was oke
in komen de mails en uit gaande mails oké
nu moet ik antwoorden via mijn gsm , in plaats van een mail te zenden
dit antwoord is foutief, je kan een check up aanvragen, maar een oude modem, word enkel geruild indien er een defect is. of een technisch bewijs van de technieker....
een werkende oude modem word nooit vervangen, omdat dit telenet bijna 85-100 euro voor een modem kost die nog werkende is.
dit staat ook in het check up artikel van de klantenservice