Beantwoorden
Jdruwe
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
Handje vol! Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Eigen access point TP-Link

Goedemiddag! Ik ben van plan om mijn eigen netwerk setup op te zetten achter mijn telenet modem, ik zou hiervoor de CV8560E gebruiken maar blijf momenteel nog even de CH7465LG-TN gebruiken tot ik all hardware heb aangekocht (aka vriendin heb kunnen overtuigen 😂). 

 

Nu heb ik wel vandaag al een TP-link access point aangekocht (https://www.tp-link.com/nl/business-networking/omada-sdn-access-point/eap245/), ik weet dat ik hiervoor de POE adapter zal moeten gebruiken aangezien de Telenet modem daar geen ondersteuning voor heeft. Mijn vraag is de volgende: zal dit überhaupt out of the box werken met de CH7465LG-TN?

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7730
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Eigen access point TP-Link

@Jdruwe  Een AP moet altijd werken. Maakt niet uit welke modem, router of wat dan ook. Je moet er alleen voor zorgen dat die netjes in je netwerk is aangesloten met een UTP kabel. En POE is Power over ethernet, dat wil enkel zeggen dat je een switch hebt die uw netwerkkabel van stroom kan voorzien of een aparte adapter zodat je AP enkel moet aangesloten worden met een UTP kabel.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
GADS-GS
Freshman Meerweter
Berichten: 55
WOW, overzichtelijk! Goed bezig! Alles op zijn plek! On a roll...

Eigen access point TP-Link

Ik heb ook 3 EAP245 in gebruik op CH7465LG-TN, 2 via een switch met POE, dus zonder POE adapter en 1 met POE adapter en deze werken alle 3 correct.

0 Likes