Beantwoorden
OmaPolleke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Emailbox

Hallo iedereen,

Ik ben een oma van medio 70 en wil nu eens weten waar ik de hoeveelheid mails ik heb in mijn emailbox, want ik kreeg de melding dat hij bijna vol is.

Alvast bedankt voor de hulp.

 

Oma Polleke

0 Likes
5 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Emailbox

Weet je toevallig met welk programma je e-mail ophaalt? Is het een apart programma of werk je via een browser (Internet Explorer, Edge, Chrome, Firefox, ...) en surf je naar webmail.telenet.be om je mail te controleren?

 

Als je veel mails ontvangt met bijlagen (foto's, filmpjes, ...) en je verwijdert die niet op tijd en stond, dan kan het inderdaad zijn dat je mailbox volloopt.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Appo
Freshman Weetjesweter
Berichten: 13
It's your ninth party! Smile! π-DAY! Dag van de Chocolade

Emailbox

je moet via webmail van telenet inloggen, daar kan je zien hoeveel ruimte er vrij is.

probeer deze link eens:

https://webmail.telenet.be/webmail/sso/invalid?state=fromCheckSession

Anders zoek je telenet webmail vie google.

 

0 Likes
CH1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Emailbox

Indien ik de instellingen toepas voor mijn HTC DESIRE 500 voor uitgaande mail krijg ik steeds de melding : Antwoord van de uitgaande server 501 HELO requires valid adress, alhoewel alle andere instellingen juist zijn ingevuld.

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Emailbox

je kan misschien al even proberen om aan te loggen naar webmail.telenet.be en daar de spam en prullenbak folders leeg te maken.

Al de mails die je verwijdert, worden niet echt uit je mailbox gegooid maar worden in de prullenbak gestoken en blijven plaats innemen.

Ik ben niet zeker of Spam meegeteld wordt, maar het kan nooit kwaad om de Spam folder af en toe ook leeg te maken.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Emailbox


@CH1 schreef:

Indien ik de instellingen toepas voor mijn HTC DESIRE 500 voor uitgaande mail krijg ik steeds de melding : Antwoord van de uitgaande server 501 HELO requires valid adress, alhoewel alle andere instellingen juist zijn ingevuld.


@CH1- Het lijkt me best als je daarvoor een nieuw draadje opstart.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes