Beantwoorden
Pjtiny
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Foto's van smartphone naar TV

Hallo,

 

Volgens Telenet kan ik dus foto's, die op men smartphone staan, laten zien op TV. Citaat van telenet:

 

Met Yelo TV op je tv kun je media-bestanden die op je smartphone, tablet of computer staan afspelen op je tv.

Hoe?

  • Zorg ervoor dat de software draait op je smartphone, tablet of computer en dat die blijft aanstaan (niet in stand-by zetten of vergrendelen), zodat die met je HD Digicorder of HD Digibox blijft communiceren

 

Er staat dus dat ik de juist software moet draaien op men smartphone. Het gaat in dit geval over Windows Media Player 12 of Windows Media Player 11.

 

Na een beetje te hebben rondgezocht, ben ik er niet in geslaagd deze software te vinden voor de smartphone (wel voor PC).

 

Dus mijn vraag:

 

WAAR en HOE kan ik Windows Media Player 12 of 11 op men smartphone installeren?

 

Alvast bedankt!

 

Groetjes

 

 

0 Likes
5 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Foto's van smartphone naar TV

Windows media player werkt alleen op Windows phone, dat ga je op een iphone of android smartphone niet aan de gang krijgen... Er zijn wel alternatieve apps maar ik betwijfel of het dat is wat Telenet bedoeld.

 

Ik heb het zelf ook nog niet geprobeerd... Ik zet mijn foto's eerst op mijn NAS voor ik ze op mijn TV toon.

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Pjtiny
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Foto's van smartphone naar TV

Dus ondanks het feit dat telenet zegt dat ik foto's op men TV kan tonen, zal het met mijn gsm (android) niet werken?

 

Zijn er alternatieve methodes om foto's van smartphone naar TV te krijgen?

0 Likes
benny12
Experienced Meerweter
Berichten: 200
Nieuwe TV-theek? Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! Warming up?

Foto's van smartphone naar TV

Ik doe meestal mijn smartphone aansluiten aan mijn pc dan zet ik ze op de hardeschijf en dan of braden op dvd of cd lege met verschillende soorten manier met programma's zoals Magix foto's op cd dvd nero enz dus
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Foto's van smartphone naar TV


@Pjtiny schreef:

 

Zijn er alternatieve methodes om foto's van smartphone naar TV te krijgen?


 

Dat hangt voor een deel van je TV af. Mijn smart TV laat zelf toe om fotos van mijn laptop te tonen via USB en ik gebruik zelf PlexTV om foto's van mijn NAS te bekijken, maar dat werkt ook om fotos van een share of een externe HD te tonen. En ik vermoed dat er zo nog wel apps zullen zijn voor een smartTV.

Er zijn ook TVs waar je een SDkaart kan insteken en met een adapter kan je daar dus ook de microSD van je phone insteken.

 

Dit is een artikel hierover: http://www.pcadvisor.co.uk/how-to/google-android/how-connect-android-tv-summary-3533870/

 


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Foto's van smartphone naar TV


@Pjtiny schreef:

Dus ondanks het feit dat telenet zegt dat ik foto's op men TV kan tonen, zal het met mijn gsm (android) niet werken?

 

Zijn er alternatieve methodes om foto's van smartphone naar TV te krijgen?


Als het gaat over een Android, dan kan je eens proberen om data te "casten" naar je Digicorder. Als je een Smart TV (Android) hebt, dan kan het normaal gezien rechtstreeks naar je TV.

 

BubbleUPnP

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.bubblesoft.android.bubbleupnp&hl=en


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes