24748
netweters
|
152263
antwoorden
|
20686
vragen
|
Ik kan in mijntelenet geen gebruikers meer aanmaken, nieuwe e-mail adressen beheren of creeren, alsook het beheer van webruimte doet het niet meer.
Ik wil bvb een nieuwe gebruiker aanmaken en kies dus bij "Gebruikers" voor "Aanmaken" en krijg een foutmelding.
Idem als ik een nieuwe e-mail adres wil aanmaken, beheren, of wat dan ook dan krijg ik dit te zien:
"Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren."
Heb ik gedaan, klantendienst bellen. Het probleem doet zich enkel voor met mijn account en ging binnen het half uur terug gebeld worden maar dit is helaas niet gebeurd. 😞
Het raadplegen van mijn telemeter, mijn aanrekeningen, modem opties aanpassen lukken dan wel.
Zijn er nog mensen in mijn geval?
ja dit fout melding krijg ik ook
Hier werkt het wel.
Het probleem is opgelost door de technische dienst.
Ik heb hier nu hetzelfde probleem. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?