Beantwoorden
wilki661
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Pionier Pageturner! It's your seventh party!

Telemeter ongelooflijk snel omhoog

Iedere maand staat de telemeter al rond de 25ste op 100%. Ik heb het basisvolume van 100GB.

 

Ik heb deze maand zoals iedere maand niet eens aan 10GB gedownload.

 

Je gaat mij toch niet zeggen dat ik aan 90GB surf? In ongeveer 2,5 week? Ik kreeg eergisteren een herinnering dat ik aan 90% zat en dat ik nog rond 9GB over heb todat mijn internet speed gedropped wordt. Ik heb niks gedownload en dan krijg ik een herinnering dat ik aan 100GB zit. De telemeter heeft geen optie om te laten zien hoeveel je download en surft , dat vindt ik best wel lame.

 

 

0 Likes
5 reacties
Zappone
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

Telemeter ongelooflijk snel omhoog

100 GB verkeer per maand door surfen alleen is praktisch onmogelijk.
"Downloaden" is een vaag begrip. Normaal veronderstelt dat dat je bewust een bestand, muziek, whatever ergens ophaalt en opslaat op je PC.
Ik zou eens een virusscan doen...
0 Likes
U2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Goed gevonden! Pionier It's your seventh party! It's your sixth party!

Telemeter ongelooflijk snel omhoog

Ik ben bekend met het probleem dat de telemeter soms hard de lucht in schiet. Bij mij blijkt dit te komen doordat ik best veel naar YOUTUBE (YT) LUISTER.
Probleem is dat filmpjes op YT vaak in een HOGE RESOLUTIE worden weergegeven. Voor muziek luisteren is dat totaal niet relevant dus pas ik dan zelf de resolutie aan met het tandwieltje naar bv. 144p of 360p,  MAAR!!!! deze instelling blijkt YT niet (altijd) te onthouden waardoor het volgende filmpje weer in HD wordt afgespeeld en dus heel veel data verbruikt.  Zeker bij het afspelen van een channel of playlist kan dit ongewenst to heel hoog dataverbruik leiden.

Ik kan natuurlijk Spotify gebruiken om muziek te luisteren, maar daar vind ik niet altijd wat ik wil horen.

 

Ik hoop dat je er iets mee kunt. En als er iemand weet hoe ik YT standaard op een lage resolutie kan laten staan dan hoor ik dat heel erg graag.

0 Likes
wilki661
Freshman Beetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Pionier Pageturner! It's your seventh party!

Telemeter ongelooflijk snel omhoog

Ja ik denk dat het dit ook is , ik kijk heel erg lange filmpjes op youtube en luister echt heel veel muziek , altijd in in 720p of 1080p. Want ik download nooit iets en dit was een beetje raar. Ik zal spotify vanaf nu meer proberen te gebruiken. Ik weet zeker dat het geen virus is want ik scan weekelijks mijn pc.

0 Likes
CedricGens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Telemeter ongelooflijk snel omhoog

Indien het nu nog relevant is voor u...Youtube->rechtboven klikken op account-icoontje->tandwiel->accountinstellingen->afspelen->afspeelkwaliteit van video kiezen

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Telemeter ongelooflijk snel omhoog

Heb je toevallig een windows 10 computer?

Windows 10 heeft de gewoonte om updates te uploaden naar andere pc's op het internet end at kan veel data gebruiken.

w10 update.PNG

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes