Beantwoorden
HD1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Free scores website niet bereikbaar - onveilige site

 

Goede avond

 

Heeft er nog iemand een probleem om de site Free scores te bereiken? Had tot voor enkele maanden geen probleem. Wordt nu plots aanzien als een onveilige site. Contact genomen met Telenet maar wordt niet bij hen geblokkeerd zeggen ze. Heb het probleem enkel met deze site.  Kreeg voordien melding dat ze op een back-up draaiden. Was later dan opgelost maar lukt nu helemaal niet meer. Onveilige site zogezegd wat vroeger niet zo was.
Ook via een andere browser dan Firefox lukt het niet. Al via de browser instellingen proberen op te lossen maar lukt ook niet.  Bij de veiligheidsinstellingen dan.
De modem al reeds uitgezet en terug aan, is ook al gereset naar standaardinstellingen.  Maar tot nu toe zonder resultaat. Kan er wel aan via mijn gsm aan als ik de wifi uitzet. Is wel niet echt praktisch. Een groot computerscherm is handiger!
Als er iemand hiervoor een oplossing kan bieden hoor ik het graag!  En alvast bedankt! De mensen van Telenet stuurden me door naar het forum hier.

HD1


Titel gewijzigd door Bert (mod) | Vorige titel: Free scores website niet bereikbaar, onveilige site

 
 
 
0 Likes
6 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7789
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Free scores website niet bereikbaar - onveilige site

Net geprobeerd met firefox en hier blijkbaar geen probleem. PC eens heropstarten, firefox updaten? Misschien hadden ze tijdelijk een probleem met hun certificaat?



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rik12
Freshman Veelweter
Berichten: 251
Een bus vol! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Free scores website niet bereikbaar - onveilige site

bedoel je de website free-scores (dot com) deze website kan ik openen maar hun server doet er abnormaal lang over om te antwoorden het probleem lijkt dus bij hen te liggen.

of die website onveilig is dat weet ik niet maar onthou wel dat er op muziek auteurs rechten zitten en je deze niet zomaar kan downloaden tenzij je zin hebt in een bezoekje van de federale politie .

0 Likes
Santa
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 522
En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen! WOW!

Free scores website niet bereikbaar - onveilige site

Hier ook geen enkel probleem! (Firefox).

0 Likes
HD1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Free scores website niet bereikbaar - onveilige site

Goede avond

Hun website doet er inderdaad zeer lang over. En dan nog de melding dat ze onveilig zou zijn. Zou wel kunnen dat het probleem daar ligt. Maar elders blijkbaar geen probleem om er op te raken.
HD

 
0 Likes
HD1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Free scores website niet bereikbaar - onveilige site

Goede avond

Zou wel me een certificaat te maken kunnen hebben. Maar zeker weet ik het niet.  Maar het probleem oplossen is nog wat anders... Geen idee hoe.

HD1

 
0 Likes
HD1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken! Hi there!

Free scores website niet bereikbaar - onveilige site

Goede avond

Bedankt. Ik hoor nog dat het elders geen probleem zou zijn maar hier bij ons dus wel. Nog geen oplossing gevonden voorlopig. Misschien eens kijken of we de recentste versie van Firefox hebben maar zal voor later zijn.

HD1

 
0 Likes