25.309
netweters
|
155.935
antwoorden
|
21.092
vragen
|
hallo
ik heb al een tijdje Hikevision camera hangen, deze hebben altijd goed gewerkt
nu sinds een tijd had ik geen beeld meer , ik heb dit nu in orde gekregen maar alleen als ik op mijn Wifi zit
ik heb zowel beeld via de HIK connect app als via de browser maar dus alleen als ik op mijn eigen netwerk zit
van zodra ik via 4G verbinding maak , heb ik geen beeld en krijg ik als melding in de Hik connect app dat de camera's Offline zijn
iemand tips ?
Titel gewijzigd door Dante (mod) | Vorige titel: hikevision camera
Kijk eerst even na of je portforwarding goed is ingesteld. Je publiek IPadres kan veranderd zijn. Dit moet je nakijken in "Mijn telenet" en/of je eigen router. Uw Hik connect app maakt verbinding via uw publiek IPadres naar het private IPadres van de camera als uw intern netwerk niet te zien is.
merci , maar hoe geef ik dan het publiek addres in Hik connect ?
Je kiest in de app voor: Soort toevoegen IP/domein. Bij adres vul je het IP nummer in of als je een DDNS naam hebt (van NoIp of iets dergelijks), de domeinnaam. Bij Poort het poortnummer. Die forwarding moet dan ook ingesteld zijn in Mijn Telenet. Je zal voor poort wel eens moeten proberen welke poort het is. Ik denk maar ben niet zeker dan je de RTSP poort moet gebruiken.