24750
netweters
|
152314
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik heb onlangs een Epson WF-7840 printer gekocht. Ik heb de juiste instellingen nodig om gescande documenten te laten doorgemaild worden vanop de printer naar een mailadres. Wat moet ik hier allemaal invullen om dit in werking te krijgen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Kan je iets met deze link ?
In je netwerk, moet je PC verbonden zijn met de printer. Een driver moet je eerst install en dan eens testen, of je vanuit de printer naar de PC kan scannen.
Waarschijnlijk vanuit de PC, deze document doormailen naar een mailadres.
2. Als de mailadres in je printer staat, kan je document scannen en een icoon van 'maildres' aanduiden en erop klikken. De ontvanger van deze mailadres zou het docu moeten ontvangen.
Normaal zou dat moeten werken en je alles zou goed aangesloten moeten zijn aan je netwerk.
Ik vermoed dat je vanuit de printer, ook een mailadres kan in typen?...
Beste, Bedankt om te proberen om mij te helpen. Met de link heb ik niets. Daar staat dat ik kan de optie mail gebruiken om met een vooringestelde server instellingen documenten door te mailen. En dat is de instellingen de ik hier vraag.
Iets naar PC scannen en dan doormailen vanop de PC, dat’s niet de bedoeling.
Probeer dit eens:
Authentication method: On
Authenticated account: uw mailadres
Authenticated Password: uw paswoord om op uw mailbox te geraken
Senders mailadress: uw mailadres
SMTP server adress: smtp.telenet.be
SMTP port number: 587
Secure connection: TLS of start TLS volgens wat beschikbaar is.
Dit is misschien ook nuttig:
En na nog wat googelen:
Wat overeenstemt met wat ik eerder zei.
Certificate validation: Off