Beantwoorden
Idrpds
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Leesbeest! Leesclubje starten? Pageturner! It's your second party!

Giga Speedboost snelheid na ONEup beperkt tot 400 Mbps?

Bij aanschaffen One up haal ik met mijn modem systematisch slechts rond 350 mbps terwijl dit enkele weken geleden met wigo + gigaspeedboost nog rond de 700 mbps was.  Het is overduidelijk dat Telenet de modem nu capt op 400 mbps.  Dit is niet de bedoeling van een abonnement dat tot 1 gbps kan gaan.  Vooral dat dit technisch gecapt wordt en niet veroorzaakt wordt door druk internetverkeer in de buurt,  is eigenlijk contractbreuk.

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Modem cap op 400 mbps

0 Likes
17 reacties
JarneD
Freshman Meerweter
Berichten: 76
Een bus vol! Warming up? Al 25 duimen! Goed bezig!

Giga Speedboost snelheid na ONEup beperkt tot 400 Mbps?

@Dave_be - Je kon ook naar een Telenet Center geweest zijn om daar de wissel uit te voeren. Da's gratis dan 🙂

0 Likes
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Giga Speedboost snelheid na ONEup beperkt tot 400 Mbps?

@robatoras  En dat doen ze niet,mijn 24*8 CV7160E EMTA 3.0 stond tussen de modems die 1Giga aankan.

Zonder boe of ba werd ik op 400Mbps gezet.

Ik heb de 24*8 CV7160E EMTA 3.0 niet ingeruild,had nog een ouwe liggen,ik ben er niets mee,maar Telenet ook niet.De prutsers.

 

 

0 Likes
jenkok
Experienced Weetjesweter
Berichten: 18
Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Giga Speedboost snelheid na ONEup beperkt tot 400 Mbps?

Ik heb geen probleem gehad, na updaten contract mail ontvangen dat de nieuwe modem binnen 2 dagen geleverd werd en was er reeds de andere dag (gratis) met verpakking om de oude modem (gratis) terug te sturen.

0 Likes