Beantwoorden
anita_trouble
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

HP Deskjet 3760 all-in-one printer offline

Blauw lichtje van wifi verbinding met printer blijft knipperen in plaats van constant te branden. Ondersteuning via de HP smart app, via de virtual assistent, via WhatsApp, via HP helpdesk....helpen allemaal geen snars. Alles gedaan wat geadviseerd wordt zonder resultaat. Ik heb een "nieuwe" modem van Telenet, een zwart kastje waaruit zes kabels komen en met 1 lichtje dat brandt en ik ik heb ook nog een Topcom Powerlan 200 85 Mbs. Ik heb geen router. Tot voor kort werkte alles perfect en kon ik printen vanaf mijn smartphone Samsung A50 en vanaf mijn Dell laptop.  Iets later lukte het niet meer via de smartphone, wel via de laptop.  Nu in het geheel niet meer.  Ik heb wel internetverbinding via wifi met de smartphone, de iPad en de laptop. De printer gebruikt hetzelfde adres.  Alles is al een keer uitgetrokken, gereset, gede- en gereïnstalleerd. Ben er al uren mee bezig en de radeloosheid stijgt een beetje.  Hopelijk hebben jullie een eenvoudige oplossing.

0 Likes
1 reactie
BandR
Professional Veelweter
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

HP Deskjet 3760 all-in-one printer offline

Iets om misschien te proberen:

1. full factory reset vd printer, dus volledig terug naar de fabrieksinstellingen

2. connect de printer daarna opnieuw met uw WiFi netwerk, maar gebruik GEEN HP direct om dit te doen, gewoon de eenvoudige methode via selectie vd SSID.  Ik ken de printer niet, maar kan normaal via de knopjes op de printer