Beantwoorden
xOGxRockStaRs
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Jij bent af! Netjes! It's your fifth party! It's your fourth party!

Hoe IPv6 Adress instellen Voor PC Enz

Ik sukkel met de IPv4 Settings omda je daar maar 10 Regels kunt zetten voor port forwarding 

ermee dat ik naar IPv6 Wil gaan want naar het schijnt hoeft ge daar geen port forwarding te doen omdat alles dan al openstaat ? 

ik wil gewoon mijn pc en console een IPv6 Geven zoda ik eindelijk overall een Open Nat Type heb

wnt bij port forwarding kom ik gewoon veel te veel plek tekort wnt ik heb teamspeak etc

 en dees snap ik ni echt heb het gedaan via  deze LINK En heb internet maar weet niet of het gelukt is :s

 

Dus als er iemand er heel veel verstand van heeft en mij aub wil helpen 

Tags (3)
0 Likes
2 reacties
Stijn
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Hoe IPv6 Adress instellen Voor PC Enz

Heeft er iemand de vraag van @xOGxRockStaRs, al kunnen bekijken? Mocht je tips hebben om dit in orde te brengen, laat het hier dan even weten.

Stijn

"The force is strong with this one"
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Hoe IPv6 Adress instellen Voor PC Enz

IPV6 is hetzelfde als IPV4 maar dan veel te moeilijk om te onthouden 🙂

Ik weet niet of jij al ipv6 adressen krijgt maar normaal gezien moet je nog altijd poorten openzetten omdat de firewall die nog steeds blokkeert.

Ik dacht dat je per regel meerdere poorten kunt instellen dus niet per regel 1 poort.
Normaal zou je wel toe moeten komen met 10 regels (of je moet meer dan 10 apparaten hebben waar je poorten voor wilt opzetten 🙂 )
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes