Beantwoorden
DJ
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Hoe het (kolom) veld "aan" toevoegen bij INBOX

Hoe kan je een veld/kolom "aan" in INBOX toevoegen en bv. ook het veld "van" in Verzonden toevoegen in Telenet Webmail ?

0 Likes
3 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Hoe het (kolom) veld "aan" toevoegen bij INBOX

Ik begrijp eigenlijk uw vraag niet goed. Gaat dit over webmail of een mailprogramma zoals Thunderbird?

Bij het verzenden van mail weet ik dat je de bestemmelingen scheidt met een ; (punt komma)

En er kan maar 1 afzender zijn.

Screenshots zijn ook welkom.

Onder windows 10 is er een leuk knipproggramma bijgekomen zeker uitproberen.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5239
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Hoe het (kolom) veld "aan" toevoegen bij INBOX

Dat ben jij toch altijd zelf, niet? Als je een verschil wil zien in de door jou gebruikte aliassen, dan kan je misschien beter enkele mappen aanmaken en je berichten filteren aan de hand van enkele regels.

 

Edit: Op een of andere manier is het bericht van de OP verdwenen? 😮


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DJ
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf!

Hoe het (kolom) veld "aan" toevoegen bij INBOX

Beste,

 

Dank voor jouw antwoord. Het is idd gewoon in Telenet Webmail zelf dat ik zowel "aan" als "van" wil zien staan in de bovenbalk met alle details. (Dus naast bv. label, onderwerp, map, grootte, datum ontvangen of verzonden etc.)  Ik kan die kolom/veld niet bijvoegen. Het is niet zo belangrijk, ik vind wel een andere manier, maar vroeg het mij gewoon af, want in andere programma's kan je dat wel doen. Er staan wel velden die ik kan bijvoegen maar bij de map Verzonden kan ik "van" niet toevoegen en bij Inbox kan ik dan "aan" weer niet toevoegen... Het lijkt nutteloos, maar voor mij niet. Ik heb een speciaal persoonlijk systeem van mapjes voor mezelf en werkte altijd zo... maar zoals ik al zei, geen probleem, ik los het anders op...

Mvg,

DJ

0 Likes