24762
netweters
|
152520
antwoorden
|
20715
vragen
|
Mijn kids spelen sinds kort Ps 4 online. Klopt het dat dit hun gebruik daardoor al snel oploopt tot 25 gb per dag? Dat lijkt me toch wel heel veel. Iemand die advies kan geven?
alvast bedankt.
Ik ben hier toen ik een PS4 had nooit aan gekomen. Doch is het wel zo als ze spelletjes spelen dat er soms updates van deze games zijn die worden binnengehaald. Ook is het mogelijk om gratis games te downloaden via de playstation store, gezien ze een plus account hebben.
Misschien ook nuttig om te kijken of ze geen games hebben aangekocht. Dit hangt er natuurlijk vanaf of je kredietkaart of paypal account gekoppeld is aan het playstation account.
Op zich verbruikt online gamen niet zoveel. Per slot van rekening zijn het maar eentje en nulletjes welke doorgezonden worden;
dan staat automatisch update aan op de psn4 als je kids gta spelen er komt updaet is dit al groot van 8 gb ook pns4 kan ook automatisch update als psn4 in rust modus dan lijkt dat psn4 af staat dat is niet zo hij kan nog altijd upate downloed een instaleren
kijk is dat je alls goed hebt geinstaleren de meest mensen lezen de gebruik handleding tegenwordig niet meer dan heb je al veel kunnen oplossen
Een verbruik van 25 gb / dag, over een periode van hoeveel dagen spreken we dan? Want als dat toevallig één dag is, zou het wel kunnen dat er veel eenmalig binnen moest komen via de PS4.
Gebruiken ze misschien Netflix over de PS4 ?