Beantwoorden
Ex-Netweter

Hoe kom ik aan een verbruik van 25gb per dag?

Mijn kids spelen sinds kort Ps 4 online. Klopt het dat dit hun gebruik daardoor al snel oploopt tot 25 gb per dag? Dat lijkt me toch wel heel veel. Iemand die advies kan geven?

alvast bedankt.

0 Likes
6 reacties
Ex-Netweter

Ik ben hier toen ik een PS4 had nooit aan gekomen. Doch is het wel zo als ze spelletjes spelen dat er soms updates van deze games zijn die worden binnengehaald. Ook is het mogelijk om gratis games te downloaden via de playstation store, gezien ze een plus account hebben.

Misschien ook nuttig om te kijken of ze geen games hebben aangekocht. Dit hangt er natuurlijk vanaf of je kredietkaart of paypal account gekoppeld is aan het playstation account.

Op zich verbruikt online gamen niet zoveel. Per slot van rekening zijn het maar eentje en nulletjes welke doorgezonden worden;

0 Likes
weergave
Experienced Weetjesweter
All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

dan staat automatisch update aan op de psn4 als je kids gta spelen er komt updaet is dit al groot van 8 gb ook pns4 kan ook automatisch update als psn4 in rust modus dan lijkt dat psn4 af staat dat is niet zo hij kan nog altijd upate downloed een instaleren 

0 Likes
weergave
Experienced Weetjesweter
All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

kijk is dat je alls goed hebt geinstaleren de meest mensen lezen de gebruik handleding tegenwordig niet meer dan heb je al veel kunnen oplossen 

0 Likes
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Een verbruik van 25 gb / dag, over een periode van hoeveel dagen spreken we dan? Want als dat toevallig één dag is, zou het wel kunnen dat er veel eenmalig binnen moest komen via de PS4.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Gebruiken ze misschien Netflix over de PS4 ?

0 Likes
Arthur2
Experienced Meesterweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

25 GB per dag door alleen te gamen is onmogelijk.

Zoals @ Niels zei hoelang is dit al? Is dit maar 1 of 2 keer gebeurd?

Als je een spel download is dit meestal wel rond de 20 GB. Een groot spel zoals GTA V is al 50 GB.
ik denk dat het gewoon updates zijn 🙂 (dat is maar eenmalig omdat bv een spel pas geïnstalleerd is) of een spel dat ze gedownload hebben.
   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes