Beantwoorden
magnum
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
En we zijn vertrokken!

IPcamera via data netwerk en wifi benaderen ?

He,

 

Ik kan de ipcam (wanscam) zien via dat netwerk, maar niet via wifi ? Moet ik ergens nog iets aanpassen ? Ik heb in de instellingen van de ipcam de juiste poortnummer en bij domein het adres van de telenetmodem gezet. Dan kan ik enkel via datanetwerk de ipcam benaderen.

Als ik het ipadres van de ipcam invul dan kan ik wel via eigen wifi-netwerk kijken maar niet via data. Hoe kan ik via beiden (dat en wifi ) de camera benaderen ?

0 Likes
4 reacties
Nycho
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

IPcamera via data netwerk en wifi benaderen ?

Kan je een screenshotje posten van de poort die je opgezet hebt? Ik vermoed dat je de poort hebt opgezet voor het IP van je modem en niet voor het IP van je camera.

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7779
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

IPcamera via data netwerk en wifi benaderen ?

Ik vermoed dat je dit wil gaan bekijken via een app op uw smartphone of tablet. Dan moet deze natuurlijk goed ingesteld zijn om dit via de juiste poort te doen. Sommigee camera's werken via smartphone niet altijd via de http(s):// poort maar via de SDK poort. Dit zal je moeten nakijken in de handleiding.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5240
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

IPcamera via data netwerk en wifi benaderen ?


@igvfer schreef:

Ik vermoed dat je dit wil gaan bekijken via een app op uw smartphone of tablet. Dan moet deze natuurlijk goed ingesteld zijn om dit via de juiste poort te doen.


 

Niet als de app via de servers van de fabrikant werkt, zoals D-Link.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
magnum
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
En we zijn vertrokken!

IPcamera via data netwerk en wifi benaderen ?

Ja, maar het is raar dat ik bij de vorige modem van telenet enkel het ipadres van de modem en poort ,etc. moest invullen om zowel via data netwerk als wifi te kunnen kijken...en nu werkt deze methode niet meer. Ik heb een wanscam ipcamera.

0 Likes