Beantwoorden
BjornB
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
It's your sixth party! En we zijn vertrokken!

Ik heb problemen om op bepaalde sites te raken

Ik heb problemen om op de site van het nieuwsblad te raken en ook om de site van mijn bank  te openen.

Kan het zijn  dat de telenetfirewall TE beveiligd is om die sites te openen?

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7793
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Ik heb problemen om op bepaalde sites te raken

Installer eens je webbrowsers opnieuw. Ik heb er persoonlijk 4 staan. Edge, de standaard IE omdat mijn bank alleen die ondersteunt, Chrome en Firefox. Zo is er altijd wel eentje die werkt.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RileyN
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Goed gevonden! Primeur! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Ik heb problemen om op bepaalde sites te raken

BjornB,

Het probleemt ligt niet aan de Telenet Firewall, Maar ik denk dat er een lokale storing was in jouw buurt, wat je kan doen is je modem/router even herstarten door de stekker 1 minuut uit het stopcontact te doen en dan terug aan te sluiten.

Normaal moet het probleem nu verholpen zijn.

Blijft het probleem? Dan kan je deze oplossingen proberen maar alleen als u weet wat u doet:

OF (als deze oplossingen NIET werken, of je weet niet wat je moet doen.)

  • Bel de telenet klantendienst (hun proberen verbinding te maken met je modem, of kunnen voorstellen om een technieker te laten langskomen.) Telenet klantendienst.
  • Misschien kan een gratis bezoek van een telenet technieker je internet helpen verbeteren & andere toestellen ook instellen? Dat kan je hier aanvragen.

Mvg,

Riley

Heb ik jou geholpen? Markeer je vraag als opgelost en geef me een kudos (klik op het knopje met het gele sterretje).
0 Likes